Olivträd, ek och orkidéer

Jag fortsätter med bilder från arkivet ett tag till. Jag har pysslat en del, men jag väntar på lite soligare väder för en fotosession! :) Ja, det har faktiskt varit många soliga fina dagar här i dalen på slutet, men det hjälper ju inte när man är på jobbet under den ljusa tiden på dagen! Ni får se på sovrummet/kontoret från förra lägenheten så länge. Det var ju ett stort rum som vi delat i två med hjälp av tyg. Sänggaveln har vi byggt själv, undrar ni var övriga saker är köpta klicka här.



Som ni ser så duggar inläggen tätt! ;P Men blogga ska man ju göra när man vill och inte för att man måste! Bloggstress kommer att bli ett nytt modeord tror jag, och den fällan tänker jag undvika!
Vindsvåningen | |
#1 - - Camilla:

Supersnygg sänggavel, ja allt var fint men den gillade jag skarpt!

Ha en skön helg!

#2 - - Bokmalen:

Rikitgt snygg sänggavel!! Måste ta och visa sambon den!! ;) Visst är det så att man kan lida av bloggstress, det gjorde jag första halvåret. Sen insåg jag att bloggen inte får styra mitt liv. Nu bloggar jag när jag får lust å har tid. Riktigt kul att få se hur ni bodde förut. Jag är nu inne i en förändra hela lägenheten period. Funderar å funderar... Vill tapetsera om men får nästan ångest när jag tänker på alla fina tapeter som finns att välja mellan... Får se när det blir av!??

Hoppas ni har en fin helg!!

Kramen, Maria

#3 - - Åsas formaliteter:

Det är precis min inställning, det får gå lite tid mellan inläggen.

Vad roligt att se er snygga sänggavel, precis en sådan har min sambo pratat länge om att bygga, men jag har varit tveksam. Nu kanske jag har bytt åsikt... =)

Kram kram!

#4 - - Lotta:

Jag tror som du att bloggstress kan vara ett nytt fenomen. jag trodde ett tag att jag var tvungen att svar alla, vara snäll mot alla,men det har jag tyvärr fått sluta med. Ni gör som jag vill och det känns bra. Fina bilder!

Kram Lotta

#5 - - Nina:

Jättesnygg sänggavel! Och annars också snyggt och harmoniskt, där skulle jag trivas. Katten matchar så fint också :)

#6 - - Jenny:

Ni måste ha trivts så bra i er gamla lägenhet för du har inrett så jättesnyggt! Hoppas ju såklart ni trivs nu med men förstår att ni inte kan påverka på samma vis nu - förmodligen är utsikten något bättre nu dock ;-) Kram Jenny

#7 - - Ann-Christine:

Håller med: bloggandet får absolut inte bli ett stressmoment!!



Ser så mysigt ut allting! Söt kisse också!

Visst kan man göra mycket kul med såna där små lampor, vi har fällt in liknande i en mur på gården (visade i förra inlägget)



Må så gott!

#8 - - Anna:

Jätte fint.



Bloggstress...nej tack Precis som du skriver, blogg gör man för sin skull, inte för andras...Kram

#9 - - pysselpralinen:

Jag håller med, bloggstressad kommer att bli nya "utbränd". Jag har nog själv känt mig ganska bloggstressad i perioder. Men det är ju så himla dumt för ingen blir ju gladare för det. Och inte blir man mer sugen på att blogga för att man är stressad.



Att försöka fota när det är ljust har jag helt gett upp för det går inte. Nu tycks nämligen höst/vintern gjort sitt intåg i byn och det innebär med andra ord att himlen från nu och till mars ungefär kommer vara: GRÅ. Häpp! Så nu får man försöka redigera sina foton lite försiktigt och smyga sig till så bra belysning som möjligt.



Jag ser i alla fall mycket fram emot att se dina pysselalster, i dagsljus eller skumrask, det spelar kvittar! :-)

#10 - - pysselpralinen:

Nä, detta var mycket märkligt. Undrar om min kommentar bara försvann ut i blogg-rymden...det verkar nästan så. :-(



Hur som helst ville jag säga att jag ser mycket fram emot att få se dina pysselalster och det spelar inte den blekaste roll om de är fotade i dagsljus eller skumrast. För nuförtiden är himlen grå för jämnan och det är knappt någon idé att satsa på ljusa bilder. Bara att gilla läget. :-)

#11 - - JUNITJEJ:

Så snyggt med spotar i sänggaveln.

#12 - - Annelie:

Vilken härlig blogg! Blompinnen som är formad som en krona är ju helt underbar! Har du gjort den?

#13 - - Katja:

vad mysigt o snyggt :)

Upp