Å vips så var julen över!



Fort var det gjort och så var julen överstökad. Paketinslagning var det som vanligt den 23:e med rimstuga och tejp överallt! :) Här ser ni några av resultaten i rött och vitt. Ett bra tips om ni ska slå in stora paket, som inte papperet räcker runt, är att först slå in kanterna och sedan slå ett brett band över mitten av paketet. Så blir det inga fula skarvar!

God fortsättning på er!
Kort och paket | |
#1 - - Vardagstugg:

Hoppas din jul var mysig! God fortsättning!

Kram Annelie

#2 - - pysselpralinen:

Bra idé, dessutom väldigt snyggt och proffsigt!

Rimstugan i min skalle var visst stängd i år, jag lyckades bara klämma ur mig ett pyttelitet rim och det var alldeles för lätt. Men som tur var mottogs klapparna med glädje ändå. :-)

Hoppas att du får en fin nyårshelg! Gott nytt år!

#3 - - Fröken Fräken:

Ja, visst gick det undan?! Det enda som var bra med att jag aldrig fick den där julstämningen var det då inte heller kändes lite tomt och sorgligt när julen var över. Och så hjälper det naturligtvis att vara ledig fram till 10 januari! :-D

Så nu stökar man undan julen och pysslar ihop nya saker. Helt enkelt charmant trevligt!

#4 - - Elin:

Vilket bra tips, det ser jättefint ut! Synd att jag inte hann se det innan jag slog in mina julklappar då jag lyckades ta för lite papper på det största och fick göra om allt :) mvh Elin

#5 - - Åsas form[aliteter]:

Vilket bra paketinslagningstips! Så har jag inte tänkt på att man kan göra.

Hoppas att du får en fin nyårsafton. Gott Nytt År!

Kramar

Upp