Ragnhild och julen har flyttat in i sovrummet



Sovrummet
var knallarns rött när vi flyttade in. Inte i vår smak, så vi målade grått. Ragnhild heter färgen, härligt va?! Här inne är det för tillfället julpyntat med randiga textiliter och tyghjärtan. Lampan från IKEA köpte jag i somras när vi inte ens hade någonstans att bo. Men jag har älskat den sedan jag såg den för första gången, så jag köpte 2 bara för säkerhets skull! Nu saknas bara passande sängbord, för det ni ser på bilden är badrumsbänken Molger. :)

Sovrum | |
#1 - - Annica - mamma till Elias:

Det ser riktigt harmoniskt ut, jättefint =)

#2 - - Bokmalen:

Åååå, vad mysigt! Gillar verkligen färgen å sänggaveln!!! Riktigt snygg!! :)

Gillar oxå lampan. Ville köpa men jag har ingenstans att ha den så det fick va...

Kramen, Maria

#3 - - Jill:

Mysigt! Himlans fin gråfärg, lite silveraktig liksom. Och den lampan har vi också, fast golvvarianten. :-)



Ha det gott!

#4 - - pysselpralinen:

Knallrött i sovrummet, nej tack. Ljust och luftigt ska ett sovrum vara tycker jag. Ragnhild var en mild och mysig färg. Lampan gillar jag också. Och du har så rätt, det gäller att passa på när man hittar något man gillar, rätt som det är har det utgått ur sortimentet.

I vårt sovrum finns inte minsta gnutta jul, förutom några julklappar som står där och väntar på inslagning. Kanske man skulle smyga in åtminstone något julpynt där också...:-)

Härligt att du är tillbaks i bloggvärlden förresten, tror inte jag har sagt det, men det tycker jag verkligen!!!:-)

#5 - - tina:

Hej!

Tack för din kommentar, jo köksbänkarna har vi målat med nåt som heter köksbänksoljelack från Woca, du kan läsa om det här: http://tinaminastina.blogg.se/2009/december/bankskivorna.html#comment Hoppas du får reda på det du behöver i inlägget...annars får du höra av dej! Lycka till å kram!



tina

#6 - - Anna:

Vad mysigt ni har det i sovrummet! Jag gillar de röda sängkläderna mot den gråa fina väggen. Kram Anna

#7 - - Sandra | Inspirera Mera:

Oja det är så fint med grått!

#8 - - Nina:

Mysigt, och er sänggavel är så snygg! Ragnhild ser ut att vara ett bra val :)

#9 - - Lollo:

Vilken snygg grå nyans! Å snyggt namn :)

Upp