Trevlig helg!

Från favoritplatsen i vardagsrummet: Glenn önskar er alla en trevlig helg!



Här skall även granen stå. Den ska kläs ikväll! Rött och guld är melodin!
Vardagsrum | |
#1 - - Annica - mamma till Elias:

Önskar detsamma till dig =)

#2 - - Annika:

Så fin katt!! Mjau till dig från mig :)

Vi har tagit in granen i dag till katternas förtjusning :)

#3 - - Sofies Stiltje:

Söt kisse och vad mysigt ni har det!



Önskar dig en riktigt god jul!

Kram, Sofie

#4 - - Simon/Simpilimpan:

Hej!

Jag undrar hur du får kategorierna under tex :

Växter

Sen står alla kategorier

Jag skulle bli jätteglad om du svarade.

MVH : Simon/Simpilimpan!

#5 - - Pysselprinsessan:

Simon:



Det var ganska länge sedan jag gjorde de ändringarna och jag minns faktiskt inte själv hur jag gjorde! Men jag använde mig av info på Designadinblogg.se! Så jag får hänvisa dig vidare dit! Hoppas du hittar info där!



Kramar Pysselprinsessan

Upp