♥ ♥ ♥



Med bild på denna brudbukett, som jag våren 2008 band till två kära vänner, vill jag önska alla er som läser en underbar alla hjärtans dag!
Snittblommor | |
#1 - - Jannice:

Vad gullig du är. Ska kolla upp det. Har inte fått den än. Men jag hör av mig till dig isf. Söta du :)



TACK!

KRam

Jannice

#2 - - junitjej:

En sådan vacker bukett!!

#3 - - Nina:

Ännu en talang hos pysselprinsessan! En bukett helt i min stil - riktigt snygg!

Alla hjärtan dag-hälsningar till dig också såhär i efterskott!

#4 - - Helena ROOM AND SERVE:

Helt underbar! Jag skulle vilja visa din sänggavel på bloggen, kan inte du mejla mig?

#5 - - Jenny:

Oj vilken talang du har!! Hoppas alla hjärtans dag var mysig :-) Kram Jenny

#6 - - Inspirera Mera:

Åh så fin! Vad duktig du är.

Kram Sandra

#7 - - Susihus:

Ljuvlig, va duktig du är!

Go helg

#8 - - Susihus:

Ljuvlig, va duktig du är!

Go helg

#9 - - Vardagstugg:

Men vilken vacker bukett! Skulle jag vara i behov av en sån nån dag vet jag var jag ska vända mig ;-) urtjusig!

Hojat ( maila) till om du råkar vara i Umeå den 6 mars..



Trevlig helg!

Annelie

#10 - - Moster och Lilleman:

Hade alldeles glömt hur vacker buketten var! Och tänk att under den låg Lilleman så fint i magen och väntade.



Kram



Lizette

#11 - - Karin/Rosa maränger:

Men sååå fin bukett!!

#12 - - BlomsterDesign:

Åå vilken vacker bukett :) riktigt snyggt!

Kram elli

#13 - - Katja:

åh så fint :)

#14 - - Jenny:

Så fin!

Upp