Våra första egna kvadrat



Hjulen i maskineriet Pysselprinsessans liv börjar att rulla. Vi har nämligen blivit med lägenhet i Umeå! Drömhusköpet blev tyvärr inte av, så detta är lite som ett mycket fint andra pris kan man säga! :) Husletandet fortsätter, men nu har vi en lägenhet att pyssla på i så länge! Inflyttning är förresten inom de närmaste veckorna!

Det kommer så sakteliga att komma fler och fler inlägg här på bloggen. För tillfället är dock min dator på spa för att bli ny och fräsch till hösten (läs datakrasch) så det blir lite sparsamt med aktivitet ett tag till. Men oj vad kul det är att vara tillbaka! :D

Personligt | |
#1 - - Bokmalen:

Å, vad kul att du är tillbaka!!

Synd på huset men kul att ni fått tag i lägenhet i alla fall. Har ni köpt en??

Vi spanar för fullt efter hus vi med. Men än så länge så har vi inte hittat nåt som är helt ok. Är det inte för dyrt så är det för mycke att göra...

Ser fram emot att få se mer av ert nya boende!!

Kramen, Maria

#2 - - Paula:

Jag ser fram emot inläggen :)

Välkommen tillbaka!

#3 - - gella:

Spännande! Ser fram emot lite pysseltips! :)

#4 - - Fröken Fräken:

Vad roligt och efterlängtat att du äntligen är tillbaka igen! Och kul att ni hittat någonstans att bo, även om det "bara" är en lägenhet. Ni får tänka på allt ni slipper: skotta snö, dränera om grunden, lägga nytt tak och sådant som man måste göra med hus.. men det kanske är en klen tröst...

#5 - - pysselpralinen:

Så härligt att du är tillbaka och nu även har någonstans att bo! :-) Det underlättar ju pysslandet om man slipper sköta det på en kartong på gatan. Även om vissa sprejmålerier kanske gör sig bäst på det viset...

Jag kan också tänka mig att det inom kort dyker upp ett ännu bättre drömhus, det brukar faktiskt vara så. Fast det kan ju ta ett tag att släppa det där man hade tänkt sig.

Jag ser verkligen fram emot att få se mer av dig här, men uppfräschad dator och allt!

#6 - - Monkan:

Vad kul med lägenhet, grattis. Och härligt att du är tillbaks, ser fram emot ett och annat trevligt pyssel och dina alltid lika fina bilder :-)

#7 - - Sandra | Inspirera Mera:

Håller tummarna att ni hittar ert drömhus! Roligt att ni flyttar hit till Umeå. Har ni bott här tidigare?

#8 - - Vardagstugg:

Grattis till lägenheten, skönt att få landa lite och ha något eget! Ser framemot fler inlägg!



Kram Annelie

#9 - - Hanna:

Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se. Just nu är det sista chansen att delta i min tävling. I bloggen hittar ni också lite nya foton, modereportage m.m. Dessutom tar jag gärna emot lite maskeredtips! Så klicka helt enkelt in på http://wordsbyme.se! Trevlig kväll!

Upp