Ett år äldre



Efter över en vecka med rossliga luftrör blev jag frisk lagom till igår. Passade bra eftersom gårdagen var min födelsedag! Fina vita tulpaner fick jag (bland annat) och de pryder nu soffbordet. Finns det något mer passande denna årstid. Vita som snö med löfte om vår! :)

Här ser ni oxå kuddarna på plats. Brunt linne sydda med veck och beigerutiga i bomull. Den vita kudden är ett gammalt örngott med spets och brodyr. Får se hur länge det hänger med då jag har något annat i tankrarna, men den matchar ju tulpanerna så länge!
Tyg och Sy | |
#1 - - Bokmalen:

Grattis i efterskott! Älskar tulpaner å jag fyller år nästa vecka så tulpaner är nåt som jag alltid får när jag oxå fyller år. ;)

Kuddarna är superfina. Gillar skarpt!!

Kramen, Maria

#2 - - Annica - mamma till Elias:

Grattis i efterskott

#3 - - Anna:

Grattis i efterskott! Vita tulpaner är bland det vackraste som kan ses så här års :-) Kram Anna

#4 - - gella:

Grattis i efterskott!! Supervackert med vita tuplaner! :)

#5 - - Petra:

Härligt med vita tulpaner! Köpte mig faktiskt tåv buketter av det på vägen hem idag.



Grattis i efterskott!

#6 - - pysselpralinen:

Åh! Gratulerar till födelsedagen! Hoppas att du hade en riktigt mysig dag. Tulpaner och snygga kuddar är bra på födelsedagar. Jag som fyller år i mars tycker att tulpaner är ett måste, annars är det inte riktigt födelsedag.:-)



Jag tänkte faktiskt på dig när jag skrev inlägget om de mjuka brallorna och undrade över din reaktion.:-) Men nu förstår jag ju att du tillhör de där typerna som aldrig riktigt blir helt nedlodade och hemma-mjukis-sunkiga som jag:-) Bra det, mjukisbrallorna är farligt beroendeframkallande!

Himla bra att du kan plugga med a-kassa, bra regel det där. Jag hade faktiskt planerat att läsa en halvfartskurs nu om jag inte hade fått jobbet, tyvärr hann jag aldrig söka någon till förra terminen eftersom min smidiga chef gav mig beskedet så sent om att jag inte kunde vara kvar.



Jag håller tummarna för att det alldeles strax dyker upp ett kul jobb för dig så att du ens slipper hamna i riskzonen för mjukbralle-beroende!

#7 - - Fröken Fräken:

Grattis grattis, hurra tralalala! Och så skönt att bli frisk lagomt till bemärkelsedagen (hoppas verkligen inte att jag nu blir frisk först till min födelsedag som är först i juli... ) Och sådana fina kuddar! Här kan det hända att jag råkade tota ihop några nya fodral i helgen, och det börjar kanske bli liiite trångt i soffan. Och i sängen. Äh, det är smällar som man får ta! :-D

#8 - - pysselpralinen:

okej, antingen har du nu tio av samma kommentarer...eller så funkar det inte för mig att kommentera. Då får jag komma igen imorrn. Datorn vill tydligen sova:-)

#9 - - Jill:

Grattis!

Kuddarna blev väldigt bra. Och ja...alltid snyggt med vita tulpaner denna årstid!



Önskar dig en fin dag.

#10 - - Vardagstugg:

Grattis i efterskott! Visst är det bra att fylla år i mitten av januari ;-)

Hoppas du får en fin dag!

Kram

Annelie

#11 - - Åsas form[aliteter]:

Grattis i efterskott! Hoppas att din födelsedag var toppen! Kuddarna blev jättesnygga!

Kram Åsa

#12 - - Anna:

Hejhej!



Stort grattis i efterskott! Underbara bilder! :)



Du funderade över en randig kudde som jag har, den är köpt på IKEA för ett par år sedan, serien ektorp tror jag. Vet att tyget fortfarande finns att köpa, Berta rand heter det. :)



Ha det bäst!



Kram Anna

Upp