Tjugondedag knut - idag ska julen ut!



I år fick julen vara kvar till tjugondedagen. Till Älskingens lycka! :) Men ikväll är det dags att kasta ut julen och ta in lite nytt och plocka fram lite gammalt!

I väntan på Knut har jag sytt nya kuddar till soffan. Våren går i år i brunt, beige och förhoppningsvis lite svart. Jag söker dock fortfarande efter det perfekta svart-vita grafiskt enkla tyget att komplettera med. Just nu ligger kuddfodralen och goar till sig på skrivbordet bredvid loppisfynden i väntan på sin tur.
Vardagsrum | |
#1 - - Fröken Fräken:

Men jisses vad här har varit inlägg som jag har missat! Omsprayade mässingkrukor, nya pyntade ljuslyktor och annat mysigt! Jag skyller på att jag var tvungen att börja jobba denna vecka och hinner absolut ingenting på kvällarna, eftersom jag bara vill gå och sova... men, snart helg!!!

Nya kuddar ja, jo jag producerade ju en hoper sådana under julledigheten, men är fortfarande så sysugen så det blir nog lite i helgen också!

#2 - - Anna:

Ja, jag har kört förbi vägbygget och hört av vänner att de kommit försent till jobbet för att de åkt för sent hemifrån och fastnat i bilköer... Hoppas det snart blir bättre!



Vilka härliga tyger du hittat! Kram Anna

#3 - - Designtjejen/Emmelie:

Jag har varit så kass rent ut sagt.. med att slänga ut min jul. Jag har i och för sig inte haft någon gran.. men de andra julsakerna. Men ikväll åkte de ut!

Kram

#4 - - Åsas form[aliteter]:

Brun-beige-svart färgkombination låter väldigt fint! Och kuddfodralen ser väldigt fina ut! Måste skynda mig att packa undan de sista kvardröjande julsakerna nu...

Kram Åsa

#5 - - åsa:

va fina tyger det ser ut att vara!=) hoppas man får se resultatet sen =)

#6 - - MissStorm:

Julen varar in till påska! Trallalalalalaaaa!



Men jag vill gärna se resultatet i soffan. Ser lovande ut!



Hoppas du har en bra helg!

Kram

#7 - - milla - andante:

Så fint och så fina bilder!!!



Kram:)

#8 - - Jill:

Ja, nu är julen nedpackad och uppflyttad till vindsförrådet. Gissar på att det blir lika skoj att plocka fram lådorna till första advent, som det känns skönt att plocka ner allt nu. :-)



Hoppas du får en riktigt fin måndag!

#9 - - Rebecka:

Tygerna ser väldigt fina ut, härliga naturnära färger.

Ha det bra!

Kram Rebecka

Upp