Textilimpregnering



Jajamensan, det fanns en sådan produkt! Textilimpregnering är nu inköpt från Mio tack vare era tips. Thanx! Nu ska här kläs om och sprejas så får ni se slutresultatet sen! Ja, jag har ju bara tyg till tre stolar ännu, men mer tyg är beställt från en butik i stan. Jag hoppas att de är snabba för nu vill jag bara göra färdigt och fint!! :)

Jag bjuder även på en bild på min älskling Glenn och hans nya favoritplats framför elementet i vardagsrummet. En regnig dag för ett par veckor sedan lade jag in dynorna från balkongen innanför balkongdörren och Glenn gjorde det direkt till sin mysplats. Nu tror jag att jag ska sy en egen puff till honom att lägga där, en puff i en färg där inte katthåret syns så bra. ;)

Tyg och Sy | |
#1 - - fia:

det där va ju en smart lösning me inpregnering ska nog kolla närmare på det .

#2 - - Livet i byn:

Vad bra att du fick tag på en sådan spray. Sötaste bilden på Glenn, visst är det härligt när de hittar en sådan given plats fast man kanske inte tänkt det från början.



~Livet i byn

#3 - - Fröken Fräken:

Tjena Glenn, roligt att träffas! ;-) Charmigt namn, herr Fräkens grannar har en jycke som heter Jörgen! Också lite skoj, tycker jag..



Blir spännande att se hur impregneringsprojektet fortskrider. Fast man vill kanske inte prova och spilla olika saker i olika mängder för att de hur mycket som impregneringen sedan klarar av...



Ja, det är lite konstigt att det inte dykt upp någon herrig affär i närheten av IKEA i Happis, sådan där som man kunde lämpa av vissa på ;-) Ja, nu räknar jag ju inte Alko, som visst drar till sig besökare...



Kan du tänka dig, idag har jag fyndat en annan korg! SNart får jag ta och öppna korgmakeri.. men man kan ju ha dem till så mycket praktiskt.. som.. typ... ja, inredningstidningar!

#4 - - Linda:

Vilken snygging Glenn är!:-)

Såg din undersökning om smyckeförvaring.Mina smycken hänger i ett träd...ett smyckesträd som pappsen har gjort. Kolla gärna om du vill.



Kram

#5 - - Åsas formaliteter:

Vad snyggt det kommer bli med stolarna! Kul idé med ett stort blad på sitsen!



Tack! Jo, frukterna är riktiga (med tydlig instruktion på förpackningen om att de inte är till för att ätas!). Filten är en fleccepläd från Hemtex, som jag köpte förra året tror jag, under min senaste gröna period. =)

Kram kram!

#6 - - Mari:

Vilken stilig man!

Så bra att du fick tag i medel och hoppas det funkar bra!

#7 - - Camilla:

Vad trevligt att du hittade inpregnering! :) Stolarna var verkligen läckra... När jag förhoppnigsvis blir sambo snart ska jag klä om pojkvännens stolar o ha i köket! Söt kissekatt, han såg ut o njuta där han låg :) Ha det fint

#8 - - Jessica:

Jag brukar köra ett liknade märke på mina stolar jag hade förut :) superbra!

#9 - - lena:

Fräsigt namn din katt har hehe:)

#10 - - BlomsterDesign:

Du har fått en utmärkelse utav mig =)



Kram elli

#11 - - pysselpralinen:

Åh mysig katt! Med så vacker teckning!

Men klädrullar är ju en bra investering när man har såna kompisar som Glenn. När jag växte upp hade mina praktiska föräldrar två vita katter och en glad svart hund. Liite svårt att välja kläder. Jag har fortfarande säkert 4 klädrullar liggandes och skräpandes i olika lådor. Just in case en kisse skulle strosa förbi...



Jag visste inte ens att det fanns textilimpregnering men det verkar väldigt smart när man har vita stolar. Verkar bli väldigt snyggt!

#12 - - Josefine:

Åh, söt kisse :)

Upp