Kärlek till hjärtan rostar aldrig

När man talar om... fyndande! I helgen blev det lite fyndande faktiskt. Bland annat 2 finfina rostiga hjärtan för 4,50 norska kronor styck! På ett sånt där reabord på en blomsteraffär faktiskt! Perfekt till mina hoyor som varit pyntade med allehanda olika hjärtan de senaste året! :)




Sen tog vi en loppisrunda också. Jag köpte pysselobjektsljusstakar och så impulshandlade jag en kaffeservis. Vilken tur då vi har så himla mycket besök här i Norge!! Ja, det var ju såklart ironi! ;P Den kommer nog att åka ner i en låda ett tag tror jag. Men jag ska självklart fota och visa den här på bloggen först! :D

Saker & detaljer | |
#1 - - Bokmalen:

Vilka fina fynd!! ;)

Kramen, Maria

#2 - - Mrs. b:

Vilka söta små hjärtan! Och till fyndpris!

#3 - - Anna:

Det verkar gå ypperligt att fynda i Norge! :-) Jag ser fram emot att få se kaffeservisen. Ha det bra! Kram Anna

#4 - - Vardagstugg:

Vilka fina!



Fortsatt trevlig kväll!



Annelie

#5 - - Anna:

Så sött hjärta.Kram

#6 - - Jill:

Så fina hjärtan! Fyndbord är det alltid värt att stanna till vid. :-)



Ha det fint!

#7 - - Jo:

Det var bra fynd, de där hjärtana! :) 4,50 är ju ett riktigt kap! Och de passade ju perfekt i hoyorna!

#8 - - Jenny:

Även jag hade fallit platt för de där fin-fina hjärtanen! Kram Jenny

#9 - - Emmy:

Vilket fynd, jätte fint blev det! :-)



Hoppas du har en fin kväll.

Kramar

#10 - - Sara:

Hej,



Vilka underbara koppar! Och 36 delar det var inte dåligt. Även om det kanske kändes dyrt.



Kaffet blir säkert extra gott i dom kopparna.

Kram/Sara

Upp