Helg i turbofart

image106

Japp, då har en hel helg passerat igen. I turbofart! :) Jag hann knappt vara hemma något men det är alltid skönt att vara i Umeå (ja, jag är riktigt hemkär som ni kanske förstått! *ler*).

Nu är jag tillbaka i min veckolägenhet i Härnösand och jag tänkte bjuda på en bild härifrån. Det kommer helt förståeligt inte bli så många bilder från denna lägenhet, för det finns inget att se! Lägenheten är en möblerad skokartong med kokskåp men med hyfsat stor toalett. Inte så inspirationsgivande alltså! ;)

Jag har iaf tagit hit lite växter så att det skall finnas lite liv här. Bland annat denna underbara vita pelargon som har lyst upp tillvaron när solen inte velat göra det. (Fast idag är det faktiskt soligt ute!) Lägg även märke till de fina standardgardinerna som syns till vänster. Hahaha! Jaja, nu är det bara 2 veckor kvar på praktiken. Sen är jag hemma på heltid! *längtar*

Tack för alla kommentarer! Det är ju så roligt att ni tar er tid att skriva! Förhoppningsvis hinner jag svara till er under dagen! Kramar till er alla!
Personligt | |
#1 - - Sofie:

Skönt att praktiken snart är slut :) Hoppas allt gått och går bra!

Kram på dig!

#2 - - Detsvartataket:

Två veckor går fort..Vita pelargoner är så fina!!
ha en skön vecka!

#3 - - Fröken Fräken:

Oj, jag vet inte hur jag skulle klara mig att bo där jag inte fått inreda lite. Jag skulle nog smygpynta och allra minst ta dit en blomma precis som du. Fast man kanske hinner lagra en massa pysselidéer??

#4 - - HUMLA:

Supersnygg pelargon, har funderat på att själv köpa såna sticklingar. Tror de heter "Kronprinsessan Mary", såg dom på Odla.se. Har lagt upp dig i min bloggroll! Ha det gott

#5 - - Lotta:

vilken fiiiin pelargon! älskar vita blommor!!

#6 - - Fia:

HIhi...Alltid lika roligt att läsa det du skriver.:)
Jättefin pelargon, fint med ditt piffande i klädkammaren också.
ha en fin dag
/S

#7 - - Livet i byn:

Förstår att du längtar hem. Pelargoner är min favoritblomma, man längtar till våren då man får börja plantera.

~Livet i byn

#8 - - Sandra:

Svar: Tack för din åsikt om vardagsrummet. Jag är också inne på alternativ 1, gillar när det är enhetligt och harmoniskt. Funderar på att göra en tygtavla till byrån för att få in lite mer färg, så det får bli en tur till stan imorgon. Kram Sandra

#9 - - Fröken Fräken:

Men alltså jag skäms ju, två STORA förråd, och ändå är de fulla. Visserligen står det mest bara möbler i det ena och man kan ju inte trava möbler på varandra hur som helst, men jag borde ha mindre grejer. Men å andra sidan, jag slipper köpa nytt, jag kan oftast återanvända något jag redan har. Det är väl miljövänligt? Så jag gör alla en stor tjänst genom att ha två stora fulla förråd. Jajamensan, så måååste det vara.. ;-)

#10 - - Odinvilde:

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

Upp