Mera pennpyssel

image117


Jag har pysslat lite mer med pennan jag bloggade om tidigare. Denna gång har jag skrivit "love" och "kärlek" på en enkel cylindervas. Blommorna är överlevarna från buketten jag fick av Älsklingen förra helgen.

Idag blir det äntligen grillpremiär för oss! Jag passar på att önska en trevlig Valborg till er alla!
Stämplar och Pennor | |
#1 - - jessica:

Vad fint det blev!! O jag har inte testat min penna än :))
Trevlig valborg!

#2 - - Fröken Fräken:

Snyggt och piffigt! Den är underbar den där pennan! Jag undrar fortfarande om jag ska våga skriva på fönster med min - och veta att det går bort även efter ett tag. Du har inte lust att pröva och sedan rapportera till mig ?? ;-) hihi..

Jag är väl den enda som inte ska grilla - det blir tacos, vi var sugna på det istället. Ha en härlig Valborg!

#3 - - Sofie:

Vilken kul idé! Det blev ju jättefint :)

Trevlig Valborg och 1:a maj önskar jag dig också!
Kramar, Sofie

#4 - - Malin:

Gud vad snyggt det blev med texten på vasen!!!! Gillar massor! Vad är det för penna??!

/Malin

#5 - - Lisa:

Åhhh jag MÅSTE gå och köpa en sån penna! Går det bort om man gör fel?? :D KRAM

#6 - - Monkan:

Åh, vad fint! Sån penna måste jag ha tag på, jag vill ju så gärna ha en Rosa Cult-vas, men den finns ju inte i nån affär, då kan jag ju rita egna blommor :-) I fantasin alltså... i verkligheten kan jag inte rita, suck. (Man kan beställa vasen på nätet, jag vet, men den är ju dyr också).

Vad fin din klädda låda blev. Jag har klätt en med tyg för många år sen, inga problem med trögt lock men det buktar lite neråt, det kanske beror på att jag limmat hela ytan (vanligt hobbylim).

#7 - - Pysselprinsessan:

Svar på pennfrågor:

Pennan är inköpt på Granit, men jag vet att det ska finnas liknande på andra ställen oxå. Jag tror att det är tänkt att vara en griffeltavelpenna. Den fungerar som en silverpenna ungefär, alltså med flytande färg och en filtspets... Texten går att diska bort, även när den torkat. Men enligt erfarenhet så kan den fastna ganska bra på griffeltavelmaterial om texten får sitta länge.

Lycka till!



Jag svarar även i respektive blogg!



♥ Kramar ♥

#8 - - Designtjejen:

Vad fint det blev! Jätte bra tips!

Kram

#9 - - Elena:

Jättefint!

Upp