Till Johanna 10 år

Konstigt nog har det inte blivit så många kort producerade sedan jag startade denna blogg. Det har inte med bloggen att göra, utan troligen att jag inte varit på så många kalas. Å när jag väl har varit på party så har jag nog inte hunnit göra något kort innan. Men nu i helgen gjorde jag i alla fall ett födelsedagskort till Johanna som fyller 10 år.

Jag älskar prickiga papprer o dyl och blev glad när jag hittade 3D-bokstäverna på Lagerhaus på rea. En femma per förpackning. Dessa matchades med papper från Panduro och sidenband från Åhléns. Voila!


image98
Kort och paket | |
#1 - - detsvartataket:

Vad fint! Det är alltid kul att göra egna !!

#2 - - Johanna:

Vilket fint kort! Och snyggt namn har födelsedagsbarnet! =)

#3 - - Livet i byn:

Underbart kort, jag hade blivit superglad om jag fått det!!

~Livet i byn

#4 - - Sandra:

Det var ett fint kort, vad duktig du är! Kram Sandra

#5 - - Lisa:

Så fint kort du gjort! Så sött!!!!! Kram

#6 - - Nina:

Jättefint kort=)Jag brukar oxå pyssla ihop egna ibland. Panduro är den bästa butik som finns=)Jag kan gå och titta där i timmar.

#7 - - Nina:

Jättefint kort=)Jag brukar oxå pyssla ihop egna ibland. Panduro är den bästa butik som finns=)Jag kan gå och titta där i timmar.

#8 - - Paula:

åh. vad kul att se det rosa bandet, jag har också köpt det men änvänt det till gardiner och rosetter till förvaringsboxar.

Upp