Jag vill önska Er alla...



...en underbart fin jul!
Pynt | |
#1 - - Ferhat:

God jul på dig :)



Hoppas du får en trevlig julafton idag =)

#2 - - Jo:

En riktigt god jul till dig! :)

#3 - - Fröken Fräken:

.. och en riktigt underbart härlig jul tillbaka till dig! Nu har jag suttit i soffan länge nog - ska jag ta och måla korgen först eller sy av det stjärnmönstrade tyget?!

#4 - - isabels värld:

Vilken underbar bild! Älskar tulpaner!! Hoppas du har en mysig julhelg! kram Pernilla

#5 - - pysselpralinen:

Åh vilken underbar bild!

En riktigt God Jul hoppas jag att du också har haft och att du får en skön fortsättning på julhelgen, det är ju trots allt lite kvar. =) Jag hoppas också att du inte jobbar för hårt på extrajobbet så att du hinner och orkar vila dig lite också. Och pyssla förstås.

Jag är hos mina föräldrar och firar en snöfattig men lugn och stillsam jul. Nästan lite för stillsam, nu börjar jag längta hem till mitt nyinköpta pysselbord och mina jultyger som jag inte sytt klart än...

Strålande snygg julgransmatta du sytt förresten!

Ser fram emot att kunna kika in här lite då och då i fortsättningen. =)

#6 - - Annika:

Hoppas att julen varit bra. Och en God fortsättning på julen dessutom :)



Så fin julgransmattan blev. Nu har jag ju ett år på mig att fixa en julgransmatta så du kan tänka dig att det blir fint om ett år!!!



Kram Annika

Upp