Att göra här hemma

Jag gillar att organisera och skriva listor. Det är på något sätt avslappnande att veta att jag inte behöver ha allt i huvudet. Här är lägenhetens att göra lista:

Att göra:
♥ Sätta upp hyllor ovanför skrivbordet
♥ Hitta en bra förvaringsmöbel till kontorsdelen
♥ Sänggavel = inköp av material och sen lite bygg

♥ Köpa ny Tv-bänk
♥ Hitta en tavla eller annat att ha ovanför soffan

♥ Köpa tyg till en tygtavla i hallen
♥ Komma på något till den "tråkiga väggen" ovanför trappan
♥ Framkalla och sätta upp foton i hallen
♥ Hitta en fin skohylla

♥ Klä om köksstolarna, måste bara köpa mera tyg först
♥ Måla krukorna

Hmmm... Det blev en lång lista det här! Jag tror att det måste bli en IKEA-tripp helt enkelt. ;) Det allra roligaste med listor är ju att få stryka det på listan som man har gjort!
Vindsvåningen | |
#1 - - Anna-Carin:

Hej. Kul blogg! Jag älskar inredning. Vore kul och höra vad du tycker om min blogg. Rätt så ny på att blogga, sjäv?

#2 - - Sofia:

Hehe, såna där listor har jag haft ett antal under hösten! :) Kanske måste ta och updatera en lista..

Mja..det där med listerna och det verkar ta ett tag.. Resten är ju fixat!

#3 - - Jannice:

ÅÅå jag älskar listor.. Ordning och reda :) Fin sida du har..

Tavlor målar jag på beställning ;) Se min blogg. *skratt*

Hit tittar jag in igen .
Kram

#4 - - Jennie:

Tycker också om listor... då håller jag koll på alla "vill ha" och "att göra" och "måste köpa", för dessa listor kan bli hur långa som helst...
Vilken fin blogg du har, är det ok om jag länkar dig.
Ha en skön söndag kväll / Jennie

#5 - - Mamma millan:

Men vilken mysig blogg du har..o den har jag inte sett förrän nu!!

Vilket fint hem du har!!sovrummet ser ju skit fint ut..ljust o fräscht, snygga gardiner!! Det enda är väl som du sa, en gavel o lite kuddar..kanske en hylla el tavla ovan för...ne, hylla med ljuslyktor vore fint!!

Kul att kika in!! Ha det gott!!

#6 - - Sandra:

Jag tycker också om att göra listor, det är så praktiskt :) Kram Sandra

#7 - - AC:

Hej! Tack!O kul att du skrev =) Det e rätt kul faktiskt för TV bänken är från ellos!! Så gå in på ellos.se så finns den där. Jag har varit fördomsfull mot Ellos men jätte fina inredningssaker!!

#8 - - Johanna:

Ja, det är mycket som man vill fixa och göra hemma!

Upp