Gårdagens projekt

image57

Älgen behövde lite sällskap vid denna väggsnutt i vardagsrummet tyckte jag, så igår kväll satte jag igång med detta projekt.

Jag hade sen tidigare två porslinsblommor på båge som bara stod och skruttade i väntan på en bra plats. Så jag lindade (tålmodigt) upp dem, tillverkade en kon av tre långa blompinnar och planerade ihop dem. Klart och betalt! Nu är det bara att hoppas på att de växer och frodas!!
Krukväxter | |
#1 - - Sofie:

Vilken fin blogg du har :)
Vilken härlig idé att göra en såndär kon... tack för tipset!

#2 - - Malin:

Hihi...och jag som hatar att städa...får se vilket golv det blir...det vita e ju snyggt:P Kram

#3 - - Anna:

Jättesnyggt att göra så med blommorna! Du har så många inspirerande idéer! Kram

#4 - - Annelie:

Vilken läcker blomma det blev. Smart

Upp