Segt att blogga idag

Det gick segt att blogga idag! Lång tid att ladda upp och så. Så jag hann inte helt färdigt med bloggens nya look. Nu måste jag ägna lite tid åt skolan istället, för det är tentavecka i veckan! :(

Jaja, så här såg bloggen ut innan jag började bråka med koder och bilder. Så en liten förändring har det i alla fall blivit.

image72
Personligt | |
#1 - - Jenny:

Ja, man kan ju sitta hur länge som helst och fixa och trixa med bloggen. Och går det då segt så tar det ju liksom bort det roliga till slut. Då är det nog lika bra att lämna det till senare!

Det där med listor som du nämnde nedan, är något jag också använder mig av hela tiden. Sen kanske det inte blir gjort på flera månader men det finns i alla fall på LISTAN! Då kan man på nåt vis slappna av. Sambon tycker dessa listor är lite jobbiga... Han ser dem som inköpslistor men det behöver det ju inte alltid vara...även om det oftast är det! *ler*

Lycka till med pluggandet!
Kram

Upp