Nya skålar



Jag har kanske speciellt två laster när det gäller heminredning, nämligen textilier och porslin. Textilier går ju bra att ha mycket av, det tar ju ganska liten plats. Porslin tar ju dock ganska stor plats och man kan ju tyvärr inte samla på sig hur mycket glas och skålar som helst.

Jag har i alla fall utökat samlingen med fyra nya skålar. De randiga är köpta på Ica Maxi för en tia styck tror jag att det var. De prickiga är inhandlade på Hemtex för halva priset dvs 25 kr styck. Nu gäller det bara att hitta någon plats åt dem i våra överfulla skåpar! Ja, jag tror bestämt att vi skulle behöva ett större vitrinskåp! ;D
Saker & detaljer | |
#1 - - Åsas formaliteter:

haha, jag känner igen det där. Ett tips är att flytta - då blir det lätt så att man rensar ut lite! ;)



Jag gillar de randiga skålarna, de skulle ha passat in i min stil!

Kram!

#2 - - Annelie:

En till umebo, vad kul ! du hade verkligen hittat fina skålar! Alltid roligt med udda fyndplatser, jag hittade en fin mjölkkanna på Ica Kvantum nyligen! Fin blogg du har.



Fortsatt trevlig kväll/Annelie

#3 - - Rebecca:

Jättefina skålar! De gråa var riktigt snygga. :)

#4 - - Lisa:

Såå fina skålar! Gillar verkligen båda två, förstår att de fick följa med hem! Men hörre du, var det inte hos dig jag såg den skrivna vasen, visst var det så!! :D Fast jag tror jag har hört det av självaste fröken fräken också, men du var nog först! haha!

Tyg har jag ingenting utav mer ja gardiner och sånt vanligt, inga bitar som ligger.. ingen symaskin tyvärr. Ska önska mig en tänkte jag..är nog för sniken för att köpa en, lägger hellre de pengarna på kläder och inredningsprylar haha. KRAM

#5 - - Sofia:

De prickiga var ju hur söta som helst!

#6 - - Anna:

Så söta skålar! Själv fyndade jag en prickig skål för 9,90 på Maxi i kväll. Ska lägga upp den på min blogg om min halvtrasiga kamera behagar att gå igång efter laddningen. Sköt om dig! Kram Anna

#7 - - Linda P:

Jag köpte billiga servetter på Rusta idag som ser ut precis som dina skålar. Kanske nåt att matcha upp med?? :)

#8 - - Anna:

Svar: Ja, du får allt se till att fixa körkortet snart så att du kan åka i väg för dig själv då och då :-D Kram igen!

#9 - - mirka:

Vilka Härliga skålar! Gillar de randiga speciellt. Ica maxi har faktiskt en hel del fina grejer att spana in ibland!

#10 - - Susanne:

Supersnygga skålar. Jag skulle själv vilja ha tio av varje. Jag ÄLSKAR skålar, fat och sånt. Men tyvärr, skåpen blir fulla till slut... Det är synd det! :-)

#11 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åh vilka snygga skålar! Och vilket bra pris. De passade bra ihop också! Ha en bra dag! Kram

#12 - - Mia:

Åh de prickiga blev jag lite kär i!



Kram Mia

#13 - - Monkan:

Mmmm, fina skålar. De där grå skulle jag ju absolut kunna tänka mig, mycket trevligt pris också!



Jag går och väntar på att två gamla IKEA-skålar ska gå sönder så jag får köpa nya ;-) Hmmm, undrar om det inte är ett litet litet hack i den ena gamla skålen? :-) Fast ICA Maxi… det är väl en halv dags resa från mig, det ligger ju inte inne i city direkt… måste kanske köpa bil för att åka dit? Då blir det dyra skålar ;-)



Skålar och kuddar är väl sånt man inte kan ha för mycket av?!

#14 - - BlomsterDesign:

Riktigt snygga skålar! och till bra priser.

dem grå hade passat perfekt hemma hos mig..

trevlig helg!

Kram elli

Upp