Ordmoln

Ni har väl inte missat sidan wordle.net där man kan göra ordmoln baserade på valfri text eller hemsida. Lite fränt tycker jag! Så här blev ordmolnet för min blogg. Lustigt nog förekommer inte ordet pyssla över huvudtaget... Hi hi!

Övrigt pyssel | |
#1 - - Mari:

Ja såna pryder mitt hem nu, har tagit låtar som jag gillar och gjort tavlor av.

#2 - - dahlarna:

Jättefint! Men hur sparar du dem på din dator? Jag lyckas inte med det...



KRAMISAR!!!

#3 - - Camilla:

det var en rolig grej... surfade dit o provade!Mamma stod störst? Jag måste vara mammig! ;) ha det super o hoppas baket blir gött!

#4 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Eller hur är det roligt! Jag har för mig att orden inredning och pyssel inte fanns med i mitt moln heller. Kram

#5 - - Jess:

Det där var jätteroligt, men hur sparar man det? Jag vill också göra tavlor utav dem =)

#6 - - Pysselprinsessan:

Jess och Dahlarna:

Ja, det var ju lite knepigt, men jag gjorde ett skärmklipp. På min dator finns ett program som heter Skärmklippverktyget så jag använde det. Annars kunde man ju skriva ut det direkt... Hoppas ni hittar nåt bra sätt!



♥ Kram Pysselprinsessan ♥

#7 - - Nilla:

Det där är kul kul som helst! Vad fint ditt moln blev!

#8 - - Dijana:

Man kan trycka på "prscr" (tror det står så på en tangent)på tangentbordet. och klistra in det i ett bildprogram och fixa till bilden lite! ;)

Upp