Storsjöyran nästa!



Jag tar bloggledigt över helgen och åker till Storsjöyran i Östersund! Det blir en lagom lugn festivalhelg då vårt glada gäng styr den lånade husvagnen mot "pensionärscampingen" så vi slipper det värsta livet! :P Där har vi tänkt grilla och dricka gott, spela kubb och gitarr samt kanske se något band! ;D Lars Winnerbäck, Säkert!, Ane Brun och Hardcore Superstars är väl de band jag siktar på att kika på, men vi får väl se vad som hinns med... :)

Tack för alla smyckesförvaringstips som kommit in redan nu! Fortsätt att tipsa så gör jag en sammanställning efter helgen!

Jag passar även på att önska trevlig helg till er alla redan nu! Kram på er!
Personligt | |
#1 - - Evelyn, i hemmet:

Herre min.. Vilken stor blomma!

Ha det så trevligt nu :)

Kram, kram!

#2 - - Malin:

ha det så trevligt! Kram

#3 - - Pysselprinsessan:

Evelyn: Hi hi! Blomman är inte så stor egentligen... Det är nog bara perspektivet som gör det! :)



Kramar Pysselprinsessan

#4 - - Iris:

Ha en trevlig helg!

#5 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va mysigt! Ha en trevlig helg! Kramar!

#6 - - Fröken Fräken:

Här är det Luleåkalas i helgen, men det som lockar mig mest är att det ska vara loppis under den festivalen :-) I övrigt ska jag nog leka uppbragt pensionär och oja mig över ungdomarns stoj och rumlande ;-) Det blir nog en sväng till Konst i det gröna också.



Ja, det underlättar ju om man har några händiga hjälpredor i bekantskapskretsen när man har hus. Jag är hyfsat händig, herr Fräken har också vissa talanger inom det området, det är bara det att hans projekt aldrig blir klara! Jag frukar att jag skulle få bo på en byggarbetsplats jämt om vi hade hus... ;-)



Klart att man då kan unna sig ett lite dyrare tyg, det är ju det som små mönster är till för. Jag har fått för mig att jag blivit lite Josef Frank-tygsugen, men det finns inte i min budget. Får väl bli Åhlens rätt snarlika kopior då! Vill få in en annan stil i sovrummet nu, är lite trött på det lantliga som jag har haft där ett tag nu. Dessutom vill jag ha en ljusstake som jag köpte i Sthlm där, och den är inte lantlig på något sätt. Så jag får alltså göra om hela sovrummet pga en ljusstake.. ;-)



Åh, riktig drivved! Klart du måste skriva då! (men gör inget sådant där hemst arrangemang med torkade blommor och svamp osv.. men det tror jag ju iofs inte att du skulle göra!)





Ha en härlig yrig helg på Storsjöyran då!

#7 - - Livet i byn:

Hoppas ni får en fin festivalhelg och att vädrets makter är nådiga. Här är det varmt, nästan för varmt.



~Livet i byn

#8 - - Ellas Inspiration:

Hoppas att du har det helt underbart!



Kram Karin

#9 - - Helle:

Ha det så trevligt! :)

#10 - - Sandra:

Ha det så härligt i Östersund! Kram Sandra

#11 - - Tidsmästarinnan:

Hoppas du får det jättekul på yran!!



Kika in till mig när du landar hemma igen - jag har en liten sak åt dig!



Kram

Susanne

#12 - - Anna:

Jag ser fram emot sammanställningen!



Ha en jättebra helg på yran! Kram Anna

#13 - - JB:

http://designersgetlisted.blogspot.com/

#14 - - Angelica:

Ser fram emot sammanställningen :-) Har inte så överdrivet mycket smycken, men ett bra förvaringstips vore toppen! Ha det så bra!

Kram!

#15 - - Sofie:

Hoppas ni får det riktigt trevligt! :) Vilken fin smyckesförvaring du har.



Kramar, Sofie

#16 - - jenny:

hoppas ni får en trevlig helg i yran och med vädergudarna med er:)

Kram/jenny

#17 - - Isabels värld:

Hoppas ni får en härlig helg! kram Pernilla

#18 - - Jessica:

Hoppas ni får det trevlig!

kram

#19 - - Johanna:

Hoppas ni får en skön helg!

Kram

#20 - - Anki:

Hoppsan! Massor med vackra bilder här igen!! Du pyntar så vackert överallt, fina kombinationer.

Ha en skön sommar!

#21 - - Jenny:

Hoppas du haft en härlig helg. Här har det regnat en massa. Hoppas ni slapp det! Vad jättefint det tänkta väggordet "älska mera" var. Har du designat det själv? Jag vill ha något väggord jag med framöver. Vet bara inte vilket, var eller hur...jag fortsätter klura på det! Kram Jenny

#22 - - Jennie:

Vilken härlig bild.

Ha en trevlig vecka.

#23 - - dahlarna:

Hoppas att ni hade en mysig & trevlig helg i Östersund! KRAM!

Upp