Svensk sommar?



Ja, vädret är ju ingen höjdare för tillfället. Tur att det ska vända och bli bättre igen. Hoppas nu att det stämmer, annars kommer mina blommor på balkongen att drunkna!

En positiv sak med vädret är att jag i alla fall har haft lust att bråka med min dator som har bråkat med mig i några dagar. Ja, min frånvaro beror alltså främst på att datorn krånglat. Men nu (peppar, peppar) så är vi vänner igen!
Personligt | |
#1 - - Livet i byn:

Vi har samma väder här, grått och trist. Ska ta mig i kragen nu och åka ner och kika på ett larm till huset. Vi hade besök av en mycket enträgen objuden gäst i går eftermiddag...



~Livet i byn

#2 - - MissStorm:

Skönt att vara sams igen. Så irriterande när det inte fungerar som det ska. Jag ska ta tag i problemen med min laptop en regnig dag jag med...

#3 - - dahlarna:

Ja, nu kan man det regninga vädret känns det som. Jag gillar inte blixt & dunder och det har det varit alldeles för mycket av det med... Idag är det dock sol & värme igen! Underbart!!! Skönt att du & datorn är vänner igen ;-)!

KRAMISAR!!!

#4 - - Fröken Fräken:

Välkommmen tillbaka!!



Jag säger detsamma! Stackars mina balkongblommor! Nu flyttade jag in de flesta så mycket det gick på söndagkväll, men det har ju regnat åt alla håll så vissa har nog fått ett par rejäla duschar ändå. (Men olivträdet lever! Hur är det med ditt?)



Vad irriterande med datorn! Jag hoppas att min kommer att fortsätta att sköta sig, för det jag vill lägga pengarna på är en ny kamera. Jag kanske skulle sluta att köpa tyger då.. hm... men du kan ju tänka dig vilken vidunderlig doft av nya tyger som just nu sprider sig i detta enkla tjäll! Fyndade Strömma textilier för 50-60 kr per meter, och det tyckte jag var väldigt bra priser.



Man får gräva mycket djupt för att hitta trasmattor i andra färger än knaslila och illgult på IKEA. Min bror tycker att det är lika roligt varje gång att se mig stå på huvudet där.. not...



Ja, det är sååå härligt i köket. På något underligt vis tänkte jag bara att alla tyger som köptes skulle hamna där. Det är ju så lätt med helvita väggar. ALLT passar och blir ståtligt.



Tack för gratulationerna!! Det blev en finfin dag ändå. Jag får försöka sätta mig över väderproblematiken... Lycka till med soldansen, du kan ju ta några danssteg även åt det här hållet!!

Upp