"Välkommen till världen"-paket




Med detta paket välkomnade vi en underbart söt liten kille till världen förra veckan. Två vänner har blivit föräldrar för första gången och familjen fick lite kläder att dryga ut garderoben med.

Pappret är egentligen silkespapper från Åhléns men funkar lika bra som paketpapper. Även det matta vita snöret kommer därifrån.
Kort och paket | |
#1 - - Malin:

Vilken söt och fin paket:) Kram

#2 - - Livet i byn:

Vilket underbart paket, ser ut som en stor karamell.



~Livet i byn

#3 - - Iris med kaoset:

Jättesött paket :)

#4 - - Emma:

Vilket sött och fint paket, man blir glad när man ser så fina paket=)Kramar emmsan

#5 - - Fröken Fräken:

Det där silkespappret känner man allt igen. ;-) Jag behöver känna fler som snart fyller år, med tanke på hur mycket presentpapper som jag har och sparar på "för att de är så fina". Det börjar bli trångt i städskåpet!!

#6 - - Anna:

Vilket jättesött paket! :-) Det där silkespapperet hade jag missat på Åhléns. Smart idé att använda som presentpapper. Ha det bra! Kram Anna

#7 - - Camilla:

Det var det sötaste silkespappret jag sett och ett het ljuvligt paket! Ha en underbar kväll:)

#8 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilket sött paket! Vi har två bebisar på gång i släkten och nu kom jag på att jag tänkte fixa kort till dem. Vet ju inte vad det blir, så jag gör ett av varje så länge, så får vi se om jag behöver göra ett till senare. Ha en trevlig helg! Kram

#9 - - Åsas formaliteter:

Kika in hos mig! Där finns något till dig! Kram!

#10 - - Susihus:

Så otroligt söt paket. Ha en go helg. Kram

#11 - - Ellas Inspiration:

Åh så fint det blev! Det är så roligt när man får "snygga" paket. Va roligt med en liten bebis i bekantskapskretsen att "klämma" på.



Ha en riktigt härlig helg!



Kram Karin

#12 - - Sandra:

Vilket urgulligt paket. Hälsningar Sandra

#13 - - Monkan:

Åh vilket fint paket. Silkespapper med hjärtan på, det måste jag ju försöka få tag på.



Grattis till utmärkelsen! Välförtjänt och det är ju inte helt omöjligt... att du får fler... redan idag ;-)

#14 - - Jessica:

Barnakläder kan man köpa hur mycket som helst av :))

#15 - - Nilla:

Jättefint papper! Jag har också sådant :-)

Kul med paketinslagning.

Upp