Det andra hörnet



Det andra hörnet i sovrumsdelen av sovrummet/kontoret har faktiskt hållit sig fint ända sen vi flyttade in. Ingen skräphörna här inte! ;) Här här hänger våra morgonrockar. Å på golvet står vår tvättkorg samt en vas jag fått i present. För att snygga till ännu lite så köpte vi en ny pläd med stjärnor från Rusta i helgen.

I helgen har det hänt grejor här hemma! Men eftersom vi har bråkat med en IKEA-lampa halva kvällen så hinner jag inte lägga ut något mer idag.
Vindsvåningen | |
#1 - - Livet i byn:

Älskar stjärnor i alla möjliga utförande!! Den stjärnpläden fanns inte på vårt Rusta.



~Livet i byn

#2 - - Camilla:

Åh vad härligt att ni har fått undan skräphörnet! Det är så lätt att det blir ett hörn eller 2 som får agera dumpställe för allt man inte "vet vart man ska stoppa det, prylarna" Ja men tur är det ju att vissa hörn är fria från skrot och nu har du gjort dig av med ett till! Själv har jag ett förråd som folk brukar tro är toalett, jag skäms varje gång någon öppnar den dörren kan jag säga! huh! Ha det fint, grodan hälsar till dig :p

#3 - - Johanna:

Va snyggt och prydligt! Den nya pläden var jättesnygg! Ha en bra dag! Kram

#4 - - Beatrice:

Pläden vad jättesnygg! Jag tycker verkligen om det! :)

#5 - - Anonym:

Verkligen snyggt hörn! Var kommer tvättkorgen ifrån? Kan tänka mig något liknande i sovrummet i nya lägenheten. Kram Åsa

#6 - - Pysselprinsessan:

Åsa: Den är inköpt i ett set (jag har en lite större oxå) för ca ett år sedan i en butik som heter Expo Stormarknad i Umeå. Jag försökte hitta info på nätet om butiken, men hittade inget tyvärr. Jag tror att den bara finns här desvärre. :(



♥ Kram ♥

Upp