Nytt ljus i hallen



Oj, så var det måndag kväll! Tiden går fort när man har mycket att göra! Jag tar mig i alla fall tid till ett litet inlägg mellan pluggandet. Ja, det är faktiskt det jag gör klockan 23.00 en måndagkväll... *suck* Men det är i ärlighetens namn inte så ofta det händer. :)

I helgen hann vi hänga upp dessa nyinköpta ljuslyktor från Indiska i hallen. De ger ett riktigt mysigt ljus när det är mörkt ute! Nu är det ju inte så mörkt i Norrland längre, så vi får väl njuta på riktigt lagom till jul! ;D
Vindsvåningen | |
#1 - - Emma:

Superfina lyktor och dom pssade perfekt där=)Kram emmsan

#2 - - Fröken Fräken:

Ja, det är härligt att det är ljust så länge och mycket nu - men litelite trist att det är i stort sett ingen ide att ha tända ljus. Jag vill inte dock ha höst - även om vädret tycks ha bestämt sig för det här. Snajsiga lyktor, jag har spanat in ett par på Indiska jag med men jag försöker ha lyktinköpsförbud just nu.. går sådär...

#3 - - jessica:

Vad fina dom var!!



Ha en bra vecka!

#4 - - MO:

Det kan jag tänka mig att det kommer bli jättemysigt att tända dem när det är mörkt ute...fina är de, o tapeten är jättesnygg. Tycker din hjärtan o änglar oxå är så söta...Alla tips är bra ang energiska försäljare...hihi, kram

#5 - - Ellas Inspiration:

Va otroligt vackert det blev! Ja, visst är spaljen snygg!! Hoppas du hittar den! Kram Karin

#6 - - Sofie:

Vad fint! Vilken härlig idé att hänga dom sådär längs trappen! :) Kram, Sofie

Upp