Plattformsbyte

Ja, då var min blogg flyttad till den nya plattformen. Än så länge är det är inte så stor skillnad tycker jag. Förutom att mina kodmoluler försvann! *suck* Sen när jag istället skulle lägga in dem på startsidan så upptäckte jag att man inte kan förhandsgranska sina ändringar i koderna! Inte bra tycker jag!! Jag brukar ju för säkerhets skull förhandsgranska alla ändringar ungefär hundraelva gånger! Nu fick jag med andan i halsen trycka på "spara ändringar" utan att veta resultatet i förhand!! Tur att det gick bra! :) Hoppas detta är tillfälligt! 

Någon annan som upptäckt något konstigt efter plattformsbytet?

Uppdatering 080507: Jag upptäckte precis att det går att redigera designändingar igen. Härligt!!

Personligt | |
#1 - - Sandra:

Jag har problem med att mina foton halveras när jag förhandsgranskar/publicerar, detta syns inte när jag skriver inlägget. Hoppas det ordnar till sig..

#2 - - Pernilla:

Första gången jag hittar hit. Vilken trevlig blogg du har! Hit återvänder jag gärna. Min blogg är inte flyttad ännu. Får väl kanske förbereda mig på lite småstrul då. Ha det så bra! Kram Pernilla

#3 - - Ritha:

Jag hittar inte mina foton, de är gone, borta... har mailat och nån Johan skulle kolla på det.

Har inte hunnit testa kodmallarna, men det är ju tokigt att inte kunna förhandsgranska. Maila dom vet jag. De är nog intresserade av ev fel. Till en ev flytt en annan gång, eller helt enkelt hjälpa dig att få tebax allt... =)

#4 - - Camilla:

Tjo! Gud vilka fina vaser de där du skrivit på :) Önskar jag kunde texta så fint!! Jag har haft en blogg på blogg.se men tycker det är bättre på blogspot, men smaken är som baken! :p Vad mycket svart du hade hemma. Svart är snyggt och passar ju till allt! trevlig helg. kram

#5 - - Fröken Fräken:

Jag kämpar ju på på blogspot och där verkar det mesta funka. Fast jag skulle gärna vilja kunna lägga upp foton i olika storlekar i samma inlägg, men det har jag inte kommit på om det går?!

Ett balkongborg är precis vad jag skulle behöva också, stolar finns med det vore trevligt med ett metallbord tror jag. Eller ett med metallben och träskiva. Och inte för stort. När som helst hittar jag nog det.

#6 - - Kajsa:

Tack för tipset! Ska prova det på nästa vantprojekt... Hoppas helgen har varit bra!

#7 - - Linda P:

Ojoj, bäst att göra en backup illa kvickt, låter det som! Jag bävar för den dan de ska flytta min blogg. Jag oooooorkar bara inte lära mig massa nytt...

Upp