Inspiration från Thailand, del 2

Nästa del i Thailandsinspirationen handlar om insidan. Här kommer alltså lite hotellbilder! Observera att det är ett fönster mellan rummet och badrummet! Det var faktiskt så på två av de tre hotell vi bodde på. :) Lite lustigt, men ganska läckert!


Å läget på Island då? I helgen hade vi snö, men nu är det barmark och blåsigt. Vädret är ruskigt ojämnt här, men det blir ju extra exotiskt att bada i varma källor då! :)

Resor | |
#1 - - jenny:

Vad fint ni bott. Läckert med fönstret mellan sovrum & badrum:-)



Här hemma har vi fått en hel del snö. Tycker det är alldeles lagomt nu.

Kram/jenny

#2 - - Bokmalen:

Hm, första hotellet vi kom till på Koh Samui hade ett typ av trägaller med jallusier mellan rummet och badrummet!! En liten annourlunda upplevelse, att göra sina behov "öppet", vill jag lova. Det var jättefräscht men ja, på ena kortsidan mot dörren ut var det helt öppet, inga jalusier alls! Kram å hoppas sista tiden på Island blir fin!!

#3 - - Fröken Fräken:

Vilka fina hotell ni bodde på! Var ju till Sigtuna i förra veckan och bodde då på ett hotell med väldigt asiatisk inredning, fast det kändes lite omaka när det samtidigt yrde ner snö! Här är det snö så det räcker och blir över, det är bara att komma och hämta! Varför får man inte snöledigt från jobbet, det undrar jag allt... jag behöver ju tid för att julpynta och handla julklappar. Och när ska det bakas lussekatter, jag bara frågar? Tror att jag ska ta och kånka upp julpyntskartongerna i kväll och se över samlingarna. Försöka rangordna vilka pappstjärnor som får komma upp i år. Det är tuffa puckar att ha fyra gånger så många stjärnor som fönster!!



Jo, kul grej med fönster emellan, förutsatt att man känner varandra väl. :-) Min bror var på ett hotell i Tyskland där det var en hel glasvägg mellan badrummet och toaletten... hm, så mycket vill man inte se (detta var då ett dubbelrum också..)



På lördag blir det IKEA, jojomensan!

#4 - - Sofie:

Åh, vad jag börjar längta tillbaka till Thailand när jag ser dina bilder... till värmen, solen, maten, upplevelserna... ett fantastiskt land det där! Kram, Sofie

#5 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så fint det ser ut! Kram

#6 - - Katja:

Åh så härligt :) superfint!

#7 - - Jessica:

vad härliga bilder!!



Trevlig helg!

KRAM

#8 - - Junitjej:

Vilket fint hotell!

Upp