Ljus i höstmörkret

Nu kan man ju äntligen börja tända ljus igen! Så numera doftar det konstant av Ikeas vaniljljus hemma hos oss! De finns ju nu även som blockljus i trepack!



Annelie utmanade ju bloggvärlden häromveckan att visa upp sin favoritlykta. Jag kunde inte välja vilken eller vilka jag gillar bäst. Men den här är den nyaste i alla fall!
Vindsvåningen | |
#1 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Det mysigaste med hösten är att man tänder massa ljus tycker jag!! Vilken fin lykta du har! Kram kram

#2 - - Linda:

Åhh tack så mycket sötis för utmärkelsen!:-)Det värmer gott!

Vädigt fin lykta! Jag "eldar" för fullt nu när det börjar bli lite höstruskigt.



Tack igen och stor kram!

#3 - - Susanne:

KÖP! Boken är värd det dubbla priset kan jag lova. Bara köp! Du kommer inte att bli besviken!



:-)



Jag har en sån där gammal telefon som Du köpte. Den är rosa. När jag var liten bad jag om att få spraymåla vår telefon i hallen. Det fick jag. Girsrosa. Den är väldigt fin. Den funkar. Men jag orkar aldrig ringa på den för 1. Den sitter ju fast i väggen 2. Det tar superlång tid att slå ett nummer på en nummerskiva!



:-)

#4 - - jenny:

Vilka mysiga bilder:-) Såg din telefon i tidigare inlägg och att du ville ha en svart. På returmarknaden i vännäsby hade de jättemånga såna telefoner och jag har för mig att jag såg en svart också. Kram/jenny

#5 - - Anna:

Jättemysiga bilder! Jag håller med om att det är tjusningen med hösten, att få tända massor av ljus :-)



Hoppas du har en bra kväll!

Kram Anna

#6 - - Emma:

Ja, tända ljus är något av det bästa som finns! Särskilt doftjus i fina färger.

#7 - - ♥ Mamma Jessica [ 18 år och mamma till Emilia 4 år]:

Det där såg ju supermysigt ut.

#8 - - Johanna:

Vilken mysig lykta!

Föresten, har nå´t till dig på bloggen :)



Ha en fortsatt skön helg, kram!

#9 - - Heléne:

Hur härligt som helst me höst då man kan börja tända ljusen igen :) Ikeas vaniljljus luktar ju bara sååå gott!! Har helt missat att dom finns i blockljus måste inhandlas vid nästa besök!

Kram Heléne

#10 - - Helena:

Tack så mycket! De är tagna med min systemkamera Nikon D40x, men finare bilder skulle det blivit om jag kunnat mer. Är en amatör när det gäller fotning :P



Följer du min blogg? Känns lite så... jag kikar in på din blogg varenda dag när jag får tid, jag tycker den är så fin och älskar det du skriver om och de bilder du tar :D

Kram!

#11 - - Heléne:

Svar:

Har bara hunnit testa me autolägen än så länge... å läste lite mer i instruktionsboken igår kväll. Så ska nog oxå fota lite mer idag å testa lite olika grejer. Men håller mig nog till auto här i början för kan verkligen ingenting sen tidigare...



Men än så länge är ja super nöjd me kameran!

Kram

#12 - - Jessica:

ja det är så mysigt med höst och ljus..

#13 - - Katja:

ljus är sååå mysigt! =)

#14 - - elin arvidsson:

fin lykta! var har du köpt den o till vilket pris?:)

#15 - - Pysselprinsessan:

Hej!



Den är köpt på Hemtex, men det är ju länge sedan nu så den finns nog yvärr inte kvar.



Mvh

/Pysselprinsessan

Upp