Ny plantering



Jag har gjort en ny liten plantering till köksbordet istället för pelargonen som stod där tidigare. Jag tror att det är någon sorts asblomma jag köpt, men jag är inte hundra säker. Den är i alla fall pyntad med vit marmorkross och några stenhjärtan. Värmeljusstakarna som älsklingens moster gjort hänger fortfarande med. Vaxduken är från Åhléns.
Krukväxter | |
#1 - - fia:

ser ju jätte fint ut , hjärtana va jätte fina .

#2 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va fint du har planterat! Kram

#3 - - Sandra/Vit design:

Vad fint det blev! Kram Sandra

#4 - - SugarPuff:

Så sött!

Jag älskar hjärtanen! Var har du fått tag i dem?



/ SP

#5 - - Evelyn, i hemmet:

Vad fint du har gjort det :)

#6 - - Mari:

Såååååååååååå jättefint. Vill oxå bli i pysseltagen men det får vänta.



Kram

#7 - - pysselpralinen:

Pysselprinsessa, jag tycker verkligen du lever upp till din titel! =) Det där var en jättevacker bild och en vacker plantering. Nu blev jag inspirerad!



Kram=)

#8 - - dahlarna:

Så FINT det blev! Ha det bäst! KRAMIS!

#9 - - Ulli:

Jättesnyggt! Hjärtan är aldrig fel!



Ha det så gott!

Kram Ulli

#10 - - Nenne:

hihi jag va och gjorde en likadan plantering i veckan men med svart kruka och svarspetsig kaktus..

SNYGGT!! :-D

Kram

#11 - - Nenne:

hihi jag va och gjorde en likadan plantering i veckan men med svart kruka och svarspetsig kaktus..

SNYGGT!! :-D

Kram

#12 - - Kristina-Novemberbröllop:

Vad fint, duktig du är:) Kram

#13 - - Camilla:

Tjopp! Det var mig en fin plantering, gillar ljuslyktorna och ännu roligare om de är någon man känner som gjort dem! Tack för shoppingtipsen :)

#14 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åh va roligt!! Blir det en D60 eller valde du en annan modell? Du kommer garanterat bli nöjd nu när du köper systemkamera, det är så otroligt mycket roligare att fotografera då! Kramar!

#15 - - Elina:

Planteringen var jätte fin. Gillar krukan..men ÄLSKAR värmeljusstakarna... vad har hon använt för material?

#16 - - Anna:

Det där blev verkligen en jättefin plantering! Både den, ljusen och duken blev superbra tillsammans. Jag blev också väldigt förtjust i värmeljusstakarna. Lyckost dig som har sådana!



Kram Anna

#17 - - susihus:

Toppenfint, alltid kul att fixa till lite nytt. Ha en härlig kväll. KRAM

#18 - - Kattis:

Så himla fint det blev!! Får man sno idén? ;)

Upp