Rosa och lila toner



Kalas är ju sådant som inte prioriteras bort i dessa tider av tidsbrist. Så idag bjuder jag på mitt senast paketerade paket. Det var snabba ryck med inslagning, fotografering och sen iväg, så bilderna är inte de bästa. Papperet är cerice och inte rött som det ser ut! Allt material är från samlingen så jag vet inte riktigt var jag köpt det. Det lila papperet med guldmönster är i alla fall från IKEA för några år sedan. Varför har de inte haft sådana fina papper när jag har varit där de senaste gångerna!?

Min beställning från Panduro har kommit med en massa roligheter, så nu är jag jättesugen på att göra julkorten! :) Får se om jag gör dem i förväg, det är ju alltid bra att vara ute i god tid! ;P
Kort och paket | |
#1 - - Rebecka:

Vad fint inslaget!

Kram Rebecka

#2 - - Isabelle:

å, jag älskar sånna här bloggar :) Din blogg kommer jag garanterat att besöka igen!

#3 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilket sött paket! Jag är också pysselsugen. Köpte några julstämplar på Panduro härromdagen och blev också lite sugen på att göra några julkort redan. Kramar!

#4 - - Ljuvligt Hemma:

Vilket fint paket!

#5 - - Helen:

Vilket fint paket, vad roligt det är med ett fint inslaget paket. Vad kul med Panduro paket!

#6 - - Mari:

Så snyggt själv är jag urkass eller fantasilös när det gäller paketinslagning.

Får titta in till dej nästa gång jag slå in ett paket.



Ha en go kväll!

#7 - - Fröken Fräken:

Ja se nu har presentinslagerskan varit i farten igen! Snart kanske man också får göra lite spirituella paket eftersom det är en födelsedag i kompiskretsen som närmar sig. Om inte annat vill jag ge bort något bara för att få slå in det!



Vad roligt att höra om alla era resplaner! Och jag som tycker att det är nog jobbigt att vara iväg på konferens i tre dagar... (fast det kan man verkligen inte beskriva som en semester å andra sidan..) Du får ju tänka lite på mig också och se till att blogga ordentligt bara!



Ja, murgrönor är knepiga typer! JAg tycker att jag har provat med alla de tips som jag nu har fått och ändå ser de ut som om de håller på att ta död på sig själva. Jag får väl hålla mig till paradisträd...



Nu hade jag ju nästan glömt bort den där träbiten! Tur du påminde mig. Ja, får utverka någon fiffig och omisstänksam metod att få med mig den hem. Nu har jag ju dessutom fyndat vad som ser ut som formidabla bokstavsschabloner på en pysselbutik som man hann in på. Så bokstavsgrejandet går vidare. Och en vit stämpeldyna på Granit, så här har man också julkortsideer, fastän det känns lite skämmigt att erkänna!



Nä, nu ska det bli himla skönt att få krypa ned i sin egna säng.... god natt!

#8 - - Emma:

Härligt med snygga paket, knappt att man vill öppna=) Julkort ja, kanske oxå skulle börja i tid i år=) Ha det bra, kram emmsan

#9 - - Johanna:

Härligt med fint inslagna paket! Här har det hunnit hända en del sedan jag kikade in sist! Superfint hjärta du gjort i lera, det måste jag absolut testa :)

Lycka till med uppsatsskrivandet ( får man vara nyfiken och fråga vad du pluggar för något?) ska själv skriva min c-uppsats till våren...

Kram!

#10 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilket fint paket!

Kram Sandra

#11 - - Nenne:

Fiiiiint paket!!!

:-) kanske du får ett ännu finare i sen inflyttningspresent?

Maybe baybe!

Kika in mitt lilla hjärt-tema, du som gillat hjärtan!

Kram ses ju snart!

#12 - - Nenne:

Gillat? Jag menade ju gillaR

#13 - - pysselpralinen:

Fint paket! Du har talang, även när det går fort. =)

"To die for" är ett alldeles perfekt uttryck för ett presentpapper. Om jag har en rulle av Lagerhouse röd-vitprickiga? Givetvis! Var det nån som trodde nåt annat. ;-)

Fast jag håller med dig, ibland känner jag mig lite galen som nästan dör av lycka över ett prickigt presentpapper! Men det är ju bara för att resten av omgivningen inte förstår!

Jag längtar efter julklappsinslagningen nu! =)

#14 - - Junitjej [Bloggarnas stegrace]:

Ett sådant fint paket!

#15 - - Annah:

Vilket underbart paket!

Ha en skön fredag!

Kram Annah

#16 - - Mari:

Sorry! 20 % gällde bara tills den 1/10 på Åhlens tyger men det kommer snart igen ska du se!!

#17 - - Annika:

Vilket fint paket! Jag älskar att slå in paket! Saknar att stå i butik i julruschen och fixa paket hela dagarna! :) Trevlig helg!

#18 - - sara:

Jag kan trösta dig med att på min bildskärm ser pappret cerise ut. Fint paket! Jag gillar att slå in fina paket, då är det roligare att ge bort. Lycka till med julkorten, jag funderar också på att beställa från panduro kanske.

#19 - - Monkan:

De kan vara lyckliga i din familj och bekantskapskrets som får så fina paket. Göra julkorten i förväg, ja det är väl en fördel ;-) Ah, du menar inte göra klart sista kvällen innan de ska postas som jag brukar göra…



Hmmm, jag tycker nog att Den Skyldige har bus i blicken… men hur söt o go som helst :-)



Inget världsomvälvande? Nähä? Thailand två veckor, ja det låter ju väääldigt vardagligt, åh vad skönt det låter! Island!!! Vilken grej! Hur många människor har chansen att åka dit va?! Vad spännande, då kan du få massa isländsk pysselinspiration :-)

#20 - - Annika:

Så fint paket!

Jag blev väldigt nyfiken på vilket jultema du ska köra på på julkorten!

Kram Annika

#21 - - Minigrisen:

Vad vackert inslaget! Nästan synd att öppna det ju! Ha en trevlig helg.

Upp