Jajamensan jag lever!



Det där med bloggandet har blivit rejält eftersatt! Här har datorn endast öppnats när räkningarna i sista sekund betalades härom veckan! :) Vi är i full färd med att njuta, slappa, gå på loppis och allmänt försöka ladda batterierna! Inte en enda bild har laddats in i datorn heller, så jag bjuder på en arkivbild så länge! En bild på en orkidée som efter bilden togs hunnit vissna ner och nu blommar om igen faktiskt! :)

Kul att ni fortfarande kikar in förresten! Håll till godo ett tag till, snart kommer förhoppningsvis massa bilder på loppisfynd!
Personligt | |
#1 - - Bokmalen:

Låter skönt att bara ta det lugnt å ladda batterierna!! Ser fram emot att få se era loppisbilder!! ;) Ha en fortsatt trevlig semester!!

Kramen, Maria

#2 - - Anna:

Jag har sett fram emot att höra av dig :-) Må så gott och fortsätt ladda batterierna! Kram Anna

#3 - - Junitjej:

Jag ser framemot bilder på loppisfynd!

Fin bild!

#4 - - Annelie Swärd:

Hoppas du har en skön semester här "hemma"



Kram Annelie

#5 - - A-C:

Det ser vi fram emot! Alltså nya bilder, hihi!



Ha det gott!

A-C

#6 - - Katja:

vad gör du för att få den att blomma? min vill inte bli glad igen... :(

#7 - - Fröken Fräken:

Det låter bra det! Att låta bli att öppna datorn alltså. Bra för dig, sämre för mig alltså ;-) Man vill ju gärna hitta en mängd nya inlägg från dig menar jag. Önskar att jag kunde låta bli datorn lite mer.. men icket..



Ojoj, göra en så grundlig loppisrunda att det krävs att man gör en vägbeskrivning! Det låter finemang det! Här har man idag hunnit till två loppisar samt inventerat pysselmaterial på brädgården. Imorgon bär det av till Morjärv för att kolla in tyger. Jag som köpt såååå liiiiiite tyger den senaste tiden. Men pappa vill ju så gärna åka dit... ;-) Klart att man då måste följa med som sällskap!



Jag har fått höra ända sedan tonåren att jag kommer att bli en sådan där tant som går klädd i ärtiga kläder från Gudrun Sjödén, växtfärgar garn osv när jag blir äldre och det känns som om jag redan är där. Så välkommen in i tant-skaran!



Jag har använt Herdins hobbyfärg till svampkorgen. De där små burkarna, så en burk räcker precis till korgen. Men den färgen torkar rackarns fort, och sådant är bra.



Ja, vädret är inte det bästa, så det är väl bara dra igång en massa pysselprojekt då. Har så många ideer att jag blir nästan yr i huvudet ;-) Måste bara skaffa lite färg, brädor, en ny kniv, penslar och lite annat ditt och datt.

#8 - - pysselpralinen:

Åh det låter härligt att vara hemma på semester! Hoppas att ni kan njuta av fint väder och en massa trevligt umgänge. Man får liksom tanka lite familje-kompis-o-hemma-kärlek när man har chansen.:-)



Själv njuter jag av en veckas samboliv nere i Småland. I en ganska nyinflyttad lägenhet finns det hur mycket som helst att göra och jag tror inte att jag kommer få långtråkigt. Här börjar också min pysselinspiration komma tillbaks. Här är det så rofyllt och det behöver jag just nu känns det som. Det börjar bubbla lite av pysselidéer i huvudet nu. Fast allra mest bubblar det av ett enormt behov av bra förvaring.



Du lyckas verkligen ta de ljuvligaste bilder!

Nu vill jag till exempel ha en orkidée omedelbums!

Världens finast inomhusblomma.



#9 - - Anna Söderberg:

Okej, jag återkommer sen då :)



Kramis

#10 - - jenny:

du gör helt rätt i att inte sitta vid datorn. man måste ju njuta av sommaren medans man kan.

Kram

#11 - - Monkan:

Skönt att höra att du lever :-) men jag tvivlade ju inte en sekund.



Skönt också att höra att det fanns ett liv efter detta för orkidén. Min har också upplevt det, och nu vissnat för andra gången, fortsätter att vattna och hoppas på typ nio liv :-)

#12 - - Åsa:

Låter härligt! Du är inte den enda som har bloggen på lågfart. Det mesta verkar gå på sommartempo just nu. Det är precis som det ska vara! Kram

#13 - - Rake K:

Ja, jag har väntat på ett inlägg =)



Ser fram emot att få se på loppisfynden!



Njut av semestern!



Kram Rake K

#14 - - Josefin:

skönt att det finns fler som har för lite tid för bloggandet! hoppas du har en bra sommar.

kram

#15 - - Katja:

Ser fram emot fler inlägg ;)

Upp