Vår inne, vinter ute



Jag plockade även in lite björk/påskris i helgen. Det var tur att jag tog in lite vår i lägenheten för ute snöar det då idag. Ingen vårkänsla ute alltså! Påskriset tänkte jag skulle prydas med några prickiga glasägg! Jag ska bara måla dem först!

Kan ni förresten tänka er att Glenn inte gillade att bli fotad när han var liten kattunge! Nu verkar han ha förvandlats till värsta linslusen! :)
Pynt | |
#1 - - Jo:

Vad vårigt det ser ut! Att så lite kan göra så mycket!

#2 - - Bokmalen:

Riktigt vårigt med riset! Vi måste köra utan vatten för sambon är allergisk, tyvärr. Så vi får ingen grönska. Hoppas vi får se glasäggen när dom är klara!!

Kramen, Maria

#3 - - Zassi - Sara:

Men du vilken fin vispskål du fyndat!



Mina katter gillar inte alls att bli fotade så jag tror dom var indianer i sitt tidigare liv :)



Ha en underbar fortsättning på veckan!

//Z

#4 - - Katja:

Härligt med lite vår hemma :)

#5 - - Jill:

Så härligt! Att ta in några grenar, med små knoppar, det ger verkligen vårkänsla.



Ha en fortsatt fin vecka!

#6 - - Inspirera Mera:

Vilka härliga påskbilder!

Kram Sandra

#7 - - Fröken Fräken:

Det kan ju eventuellt och möjligen vara så att det kan vara vår på

gång här! Två hela dagar med strålande solsken och plusgrader. Men om

all snö som finns här ska smälta behövs nog hjälp av överjordiska makter

eller traktorer och lasbilar som kan föra bort snön...



Så man hade stora planer för att städa ikväll, man måste ju snofsa till

det lite för våren. Men all energi bara rann av en när man kom hem.

Men ett avsnitt av Rent Hus kanske får en på andra tankar.



Men jag har lite pysselprojekt på gång också (även utan Panduro i närheten)

Tur att man kan beställa tapetprover via nätet och uppgradera sitt poesiträd

som jag inte är riiiktigt nöjd med. Och så måste man ju också ta och fixa lite

björkris!!

#8 - - Anna:

Vad fint med björkris! Det är verkligen vår för mig, men så bodde jag ju nio år i björkarnas stad också... Söt liten linslus har ni också ;-)



Jag önskar er en trevlig helg! Kram Anna

#9 - - Caroline:

så fina bilder! =)

#10 - - Lisa:

Så fina bilder och Glenn låter precis som min lille parvel... Vad ska du sätta i påskriset i år? KRAM

#11 - - Milla S:

Så härligt att man kan ta in våren i alla fall!!

Kram

#12 - - nenne:

Hej gums!

Åååååå den där skålen är to die for!

GISSA om jag kommer introducera tovning för dig när du kommer hem!? Jättekul!

Kikade på er arbetsplats, snacka om UNDERBAR utsikt...

Jag har nyss sett Me and Marley och är lätt gråtmosig.

Kram på dig ha de!

#13 - - Johanna:

Härligt med påskris...har satt lite ute på trappan här hemma, men ska ta in lite också snart :)



Ja katter är roliga...våra gillar inte alls att bli fotograferade, men ibland dyker de upp både här och var när man tar kort :)



Trevlig helg! Kram Johanna

#14 - - erry:

Fina bilder!

#15 - - Junitjej:

Så fint med påskris!!

Efter att någon eller några har saboterat Spotlifes server, så har mina bildlänkar till olika bloggar försvunnit. Din blogg är en av dem. Har du en egen bildlänk eller behöver jag skapa en egen?

#16 - - Martina:

mysig blogg, här kikar ja gärna in igen!

ha en fin påsk



mvh Martina

www.martyshome.blogg.se

www.vackravega.blogg.se

#17 - - camilla:

Hello!



Vilket fint ris, det är smart att ta in våren lite i förväg sådär, löven slår ut och man inser att snart ser det ut så även utomhus, det ger hopp om sommar :)



Önskar dig en trevlig påsk!

#18 - - Sofie/Syssla:

Vad fint! :) Glad påsk på dig! Kram, Sofie

Upp