Att blogga eller inte blogga?

Ja, det är ju just frågan när man känner att man inte har något att ge i inspirationsväg... Jag har i alla fall bestämt mig att svaret är "ja", jag ska fortsätta blogga! Men jag tar en liten inläggspaus tills vi har flyttat! Vilket blir inom ett par veckors tid! Jag längtar!



Så länge får ni kika på världens enklaste blomstöd/spaljé som består av 3 ihopsurrade och böjda ståltrådar som sedan är nedstuckna i krukan. Väx nu blomma, väx så du blir en fin grön boll i nya lägenheten! ;)

Uppdatering 090518: Ja, inte kan jag räkna inte! Det är ju 4 ihopsurrade ståltrådsbitar som ni uppmärksamma kanske redan märkt! :) Jag passar även på att berätta att växten är en Plättar på tråd samt att vi ska flytta nu på onsdag! Hoppas internet kommer igång fort! :)
Ståltråd | |
#1 - - Bokmalen:

Vad kul att du fortsätter!! Gillar dina bilder! Nu blir jag ju sugen på att prova göra en sån boll. Så jag undrar vad det är för blomma???

Lycka till med flytten!!

Kramen, Maria

#2 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Härliga bilder! Så roligt att du ska fortsätta blogga för jag gillar din blogg!! Det är rätt tyst på min blogg just nu pga att jag blev mamma för en dryg månad sen. Datorn prioriteras inte först just nu, men jag kommer inte sluta blogga bara ta det lite lungt just nu. Kramar!

#3 - - Matilda:

Jag tror många känner inför vår och sommar att man får mindre tid att sitta inne vid datorn, att det blir enn måste. Så kände jag iallafall. Men jag är tillbaka och kul att du håller dig kvar också, jag gillar din blogg skarpt! :)

#4 - - Inspirera Mera:

Vad bra att du tänkt fortsätta blogga!

Kram Sandra

#5 - - Fröken Fräken:

Och jag har fortfarande inte lärt mig att göra sådana där stiliga blomspaljéer...! Så de är då inte alls busenkla! ;-) Ja, inte får du sluta blogga! Du måste ju tänka på mig och alla andra trogna läsare. Men jag kan fatta att det är lite svårt att känna blogglusten spira när man inte har möjlighet att pyssla eller när man bara bor tillfälligt någonstans... hoppas att ni får flytta rackarns fort!!



Ja, jag har ju faktiskt släpat med ett och annat som handbagage genom åren. Och när man ser vilka gigantiska väskor som en del får ta med som handbagage så kan väl ingen störa sig på ett enkelt olivträd? Jag ska, baske mig, slå till på ett vid nästa Sthlmstripp om en och en halv vecka (det är ingen större ide att ställa undan resväskan här...)Bara de nu finns kvar...



Imorgon ska jag ta en tur på stan och hoppas på att hitta vita tyger till kuddar... det kommer ju säkert att gå bra... ja, verkligen... hm...

#6 - - Caroline:

Så roligt att du kommer fortsätta att blogga, tycker din blogg är så fin. Ha det så bra!

#7 - - karola:

Lycka till med flytten och tack för blomstertipset!

#8 - - Annelie Swärd:

ja man ska inte stressa fram nått utan ta det som det kommer! Kul att du fortsätter blogga iaf :-)

Lycka till med flytten!



Annelie

#9 - - Junitjej:

Lycka till med flytten!!

#10 - - Monkan:

Jo, ibland tryter bloggenergin. Men, ah, tillägget i inlägget låter ju lovande :-) Jag skulle verkligen sakna din blogg med dina otroligt fina bilder, collage och pyssel med ståltråd och annat. Hoppas flytten gått bra och att internet kommer igång extremt fort :-) Du la väl datorn och kameran överst i packningen? :-))

#11 - - Julia:

Klart att du ska fortsätta blogga kvinna, det är jätteinspirerande! Särskilt för mig som är helt ny i pysselvärlden - jag behöver inspirationsbloggar som din <3



Kika gärna in på min och lämna ett fotspår, respons är utvecklande! :)

Upp