Fjord och fjäll



Jag skrev ju om utsikten igår. Det jag inte nämde var att vi faktiskt har utsikt över fjord och fjäll i alla rum! Detta är nog den bästa utsikten vi någonsin kommer att ha! :) Å på terassen är det fin utsikt över båthamnen! Om det inte spöregnade idag skulle ni fått se en bild därifrån! Nu får ni istället se somrumsfönstret som jag fotade i helgen (då det var sol)!
Lägenheten i Norge | |
#1 - - Bokmalen:

Oj, vilken lyx!! Ser ju underbart ut!!! ;) Kul att ni får uppleva sådan utsikt!!

Kramen, Maria

#2 - - Vega:

Vilken härlig utsikt! Ser helt underbart ut! Där kommer du säkert att trivas.

Kram/Vega

#3 - - Jo:

Oj, vad jag hade missat saker här hos dig! :)

Skönt för er med ny lägenhet! utsikten verkar jag hur fin som helst! :D Och den där fåtöljen kan du få låna med hem till mig annars.. ;)



Och vilken fin liten mygga du har gjort! Du är nästan en liten luffarslöjdare! :D



Ha det gott! Kram!

#4 - - Livet i byn:

Åh jag anar en fantastisk vy bakom gardinen, lyllor er.



~Livet i byn

#5 - - Benita:

Så fint du har i ditt fönster :-) & din blogg är jättefin. Kram!

#6 - - Mari:

Så fint man kan skymta lite i bakgrunden.



Ha en bra dag och kram!

Upp