Sverigesemester

Jag har varit hemma en vecka, men nu är jag tillbaka här borta... Ja, eller hur man nu ska säga?! :) Jag vet knappt vad som är hemma och borta längre! :D


Det har varit superskönt och välbehövligt med en veckas semester och jag och älsklingen har mest tagit det lungt. Det beror i och för sig till stor del på att vi blev förkylda, men men... Vi har hursomhelst njutit av Sverige, ledigheten och förstås alla nära och kära! :)
Personligt | |
#1 - - Bokmalen:

Känner igen det där med att inte veta vad man kallar hemma. När jag bodde i Nynäs så blev det 2 hemma, både där å i Umeå. Men nu är jag hemma bara i Umeå å det är skönt att man fått "landa" nånstans. Känns oxå bra att jag provade på att bo nån annanstans å i annat land.

Hoppas förkylningen gett med sig!

Kramen, Maria

#2 - - Rebecka:

Förstår att det är härligt att få komma hem och ha semester en vecka =)

Ha det jättebra!

Kram Rebecka

#3 - - Milla:

Välkommen hem, eller bort... eller...

Man brukar ju säga att hemma är där hjärtat är... eller var det kylskåpet... fniss

Härlig bild!

Kram

#4 - - Fröken Fräken:

Vad härligt att ni fått vara hemma en vecka och semestra lite! Och nog var det tur att symaskinen äntligen har fått följa med till boningen i Norge. Att du har klarat dig utan den såhär länge är ju helt otroligt!



Nämen, det var ju bra att du sparat det där tyget, och att det då äntligen kan få komma till användning. Själv har jag öppnat dörrarna till mitt tygskåp och insett att det är en hel del som "ligger till sig". Och att jag är krasslig än, för jag blir inte sugen på att sy något av det (!!!) Men på lördag är det stora fyndmarknaden här och måndag-tisdag ska jag vara i Stockholm och då ska jag minsann vara i tiptop shape!

#5 - - Tidsmästarinnan:

Hej rara du!

Men hallå! jag har ju helt missat att ni har flyttat till Norge! Vad skönt med lite semester hemmavid. Hoppas allt är bra i nya "hemlandet", hur länge ni nu blir kvar?



Schablonen köpte jag för ca en månad sen på Panduro, men det var på butiken i Stockholm, Kungsgatan. Tycker verkligen de borde ha den på websidan också, det är ju perfekt att skicka :-)



Kram!

Susanne

#6 - - Tidsmästarinnan:

Hmmm, jag skrev just en kommentar men den verkar inte ha kommit fram till dig...

Jag har ju helt missat att du numera finns i Norge! Hoppas du trivs bra! Härligt med semester hemmavid i alla fall...

Schablonen har jag köpt på Panduro för ca en månad sedan, men det var på butiken på Kungsgatan i Stockholm. Fast jag tycker verkligen de borde ha den på websidan också, det är ju helt perfekt att skicka!

Stor kram

Susanne

#7 - - Junitjej:

Vilken vacker bild!

#8 - - Katja:

Tack! :) Skönt med en liten semester i Sverige :)

#9 - - Sandra drömkaka:

Oh tack, jag älskar att baka & är ett riktigt kakmonster :) Låter som en riktigt bra idé för den browniekladdkakan med digestive är verkligen såå god :)



Vilka vackra bilder du tar! :)

#10 - - Caroline:

Härligt med semester. Jättefin blomma igen! Ha det bra!

#11 - - Anna:

Vad skönt att ni fått vara hem en sväng! ;-) Hoppas ni har det bra i hemmet i Norge också! Kram Anna

#12 - - Krydda Livet:

Men TACK vad gullig du är :) Och vad roligt att du vill vara med och tävla. Lycka till och välkommen tillbaka.



Kram Josefin

#13 - - Krydda Livet:

Och du... vilken fin blogg!!



Jag gillade verkligen färgen på din porslins skål i tidigare inlägg.

Upp