Nästa ut är hallen

Nästa rum till rakning är den tidigare hallen. Vi hade ju en trapp inne i förra lägenheten med en avsats efter halva för klädavhängning (och ett skoberg). Perfekt att slippa dra in allt grus i lägenheten, men ack så jobbigt att dammsuga när det var dags! :) Här kommer lite gamla arkivbilder från övre och nedre delen av hallen!



Appropå arkivbilder, jäsiken vilken hög med bilder jag tagit de senaste 2 åren! Nu när jag börjat rota ser jag ju hur mycket det är. Inte konstigt att datorn börjar kännas lite trött med den stora bildmappen! ;) En extern hårdisk måste införskaffas snarast!
Vindsvåningen | |
#1 - - Katja:

och en liten mjuuaaaiiiuuuoo hann med på bild! snygg hall hade ni iaf =)

#2 - - Kikan:

Känner igen det där med alla bilder...kan verkligen rekommendera en extern hårddisk. Jag skaffade en för ett tag sedan och nu kan man sova gott om natten :)



Gilar verkligen din blogg! Du är faktiskt veckans blogg hos mig den här veckan :)



Kram Kikan

#3 - - Monkan:

Du som brukar ha så härliga naturbilder, ingen bild på skoberget ;-) Kul med återblickar, jag ser saker som jag känner igen från början av mitt bloggande våren 2008, gardinen, stolarna med de läckra stora löven och matplatsen under snedtaket :-)



Jo, självklart är mina vispar de allra bästaste som nånsin gjorts :-) Och nu har det knåpats lite till.

#4 - - Tidsmästarinnan:

hej prinsessan!

det är ju farligt att kika in här, man vill alltid börja pyssla med en gång. Jag har kikat ikapp lite och höll på att få hjärtsnörp när jag såg den supercoola brickan du hade fixat. Ahh, vad SNYGG!!

Och finfina bilder från förra hemmet också.

Nu blir det Norge för er ett tag, det låter mysigt och lite spännande.

En stor klem, säger man väl då :-)

Susanne

#5 - - Britt:

Hej! va kul att du tittade in till mig så jag hittade din fina blogg! Ska titta runt lite och inspirera mig.



Kram britt

#6 - - Vardagstugg:

Tack för tipsen angående stämplingen! Får prova det nästa gång, ska bara måla om galgarna först ;-)



Hoppas allt är bra i norge!



Annelie

#7 - - Fröken Fräken:

På något sätt är det så att hallen alltid är ett problemområde. Antingen alldeles för liten eller så för stor med för många öppningar. Eller så kan man jag störa mig på golvet i min hall..



Men... alltså..men.. nu blir jag ju helt fördystrad. FINNS DET INGEN TYGAFFÄR??? Vad ör folk där om de inte har tyg att tillgå??

Kul med Köpenhamn iaf, jag försökte styra in en jobbresa till Malmö, men nu ska vi till Dalarna istället, för att få lite snökänsla som min chef sa.. alltså, snökänsla har jag alldeles för mycket av! Jag vill ha snöfrittkänsla och åka så långt söderut jag kan!!

Upp