Ett kök på en vind

Tack för alla fina kommentarer till förra inlägget! Tänkte att de kommande publiceringarna skulle bli några återblickar från förra lägenheten. Här kommer det alltså att blandas nya och gamla bilder hej vilt från arkivet i några inlägg! Först ut är bilder från vårat tidigare kök!

Ni kanske föresten undrar var våra grejor är numera. Ja, vi har ju inte tagit med alla saker till Norge, nej... Så de står nedpackade i ca 50 kartonger på en annan vind, en ladugårdsvind, i väntan på flytten tillbaka! :D


Vindsvåningen | |
#1 - - Nina:

Jag minns att du visat de stolarna förr, de är så snygga!!

#2 - - Martina:

Va fiiint!

Du har alltid så fina bilder på din blogg! Superfina stolar oxå!

Kram

#3 - - Vardagstugg:

Många fina bilder =)



Kram annelie

#4 - - Designtjejen:

Jätte fina bilder! Vad mysigt det ser ut! Stolarna var kanon fina!

Kram

#5 - - Anne, anness design:

ett jättefint kök!

#6 - - Fröken Fräken:

Ja, det var verkligen så mysigt i ert gamla kök. Fast naturligtvis kommer ni ju att hitta något nytt och än finare.. det lät ju spännande det där med era nya planer. Ska ni skaffa hytte?? Och det blir ju ändå aldrig precis som man har tänkt sig, så det är väl bara att passa på och se vad som händer i Norge!!



men men men! Vad är det jag hör??? Ingen inredningslusta?! Jag blir förfärad, ställd, häpen, chockad! ;-) Undras just vad jag skulle då göra med min tid om jag tappade lusten - börja se Idol? Hjälp!

Från H&M Home så köpte jag både det franskinspirerade kuddfodralet (rätt tjock linne, men mjukt) och två örngott, de med frakt-text på (finns även som påslakan). Tycker att de verkar bra, och detsamma med de övriga grejerna som fanns. Allt var väldigt likt bilderna i katalogen, och det är det ju väääldigt sällan i postorderbranschen...

#7 - - Katja:

vad fint!! Jag gillar stolsdynorna! :)

#8 - - Inspirera Mera:

Tjusigt! De gröna växterna kommer verkligen fram på ett snyggt sätt. Kram Sandra

Upp