Jomenvisst...

... lever jag!


Arbetssökande, loppisfyndande, icke-bloggande, bostadsletande, pysslande, framtidsångestfylld, livsnjutande, planerande. Listan kan göras längre, men jag nöjer mig med detta lilla livstecken. Men var så säkra, jag kommer att återkomma! :)
Personligt | |
#1 - - Ensamma mamman:

Va roligt att få höra ifrån dig igen. Väntar med spänning på flera inlägg. Kram

#2 - - Bokmalen:

Kul med ett livstecken! Har funderat hur det går för er!! Lycka till med bostads å jobb letandet!

Kramen, Maria

#3 - - Åsas Formaliteter:

Trevligt att få ett litet livstecken. Kikar in här då och då. Lycka till med alla framtidsplanerna!

Kram Åsa

#4 - - Jill:

Hej Hej!

Så roligt med ett inlägg från dig. Hoppas på fler snart! :-)

#5 - - Jenny:

Oj va kul att höra av dig igen! Hoppas flytten hem gick bra :-)

Kram Jenny

#6 - - Monkan:

Jag har aldrig tvekat om att du lever och jag är säker på att du återkommer :-)



Kikar in här då och då för att kolla läget. Underbara bilder som alltid.

#7 - - Fröken Fräken:

Det var då på tiden!! :-) Äntligen ett nytt inlägg från dig så att man vet att du inte gått vilse någonstans på vägen mellan Norge och Sverige! Nu hoppas vi så klart på fler inlägg och får höra mer om vad du har grejat med hela sommaren!

#8 - - Vardagstugg:

Hej! Kul att se att du fortfarande är med i bloggvärlden! =) Håller tummar för för att du fyndar både på loppisar och på bostads/ arbetsmarknaden!

Kram Annelie

Upp