Nysytt

Nu är gardinerna klara och ordentligt upphängda. Det tog lååång tid att bestämma mig för tyg och modell. Som tidigare nämnt skulle tre fönster i vardagsrum/kök prydas och jag ville ha samma gardin i alla. Till slut bestämde jag mig i alla fall för en rull-upp med breda band i vitt linne. Enkelt så det förslår. Men, alla handlingar har konsekvenser! Nu blev jag ännu mer sugen på att tapetsera om! :)
Tyg och Sy | |
#1 - - Jill:

När ett projekt är färdigt kommer man lätt på ett nytt. Men det är ju bra att man har något att tänka på! ;-)

Gardinen blev iaf väldigt bra. Har själv planer på att sy någo liknande till vårt sovrum nu till våren. Får bara se när jag kommer igång...



Ha en fortsatt fin måndag!

#2 - - Linda:

Vilken underbar blogg du har! Jättemånga bra tips på pyssel och inredning, man blir inspirerad till tusen! :)

#3 - - Fröken Fräken:

Nu blev ju jag också sugen på att sy nya gardiner. Fast jag har egentligen ett lite gardinfrisprojekt på gång. Bara det blir helg någon gång!Elegant oh sparsmakad gardin på samma gång. Måste nog ta och testa med lite bredare band till mina rulisar nästa gång.

Trist att du inte kom dig hela vägen till Sthlm! Jag inventerade ju lite butiker där i förrgår kväll, och jag upphör aldrig att förvånas över vilken "intressant" prissättning som råder där... 2,5 m tygklädd sladd = 360 kr (!!!)

#4 - - milla - andante:

SNYGGT!!

Hihi... känner igen mig i de där konsekvenserna...!;)



Kram

#5 - - Katja:

Snyggt snyggt :)

Upp