Söndag = vilodag?



Är söndag en vilodag? Ibland, men det är även superbra dag och dra igång och kanske till och med slutföra hemmapysselprojekt! Här hemma ligger en kommande badrumshylla på köksbordet för svartmålning och den ska snart få trängas med symaskinen. Jag tänkte nämligen sy lite fler kuddar till soffan. Ska temperaturen smyga sig ner under -20 i veckan så passar det bra med en mysvänlig soffa. Och för att trotsa termometerns antivår-propaganda så har jag köpt ett fång lila tulpaner att njuta av!
Snittblommor | |
#1 - - Fröken Fräken:

Ja, juuuustja, det är det där med att SLUTFÖRA projekt som jag alltid glömmer bort! Här var välstädat i torsdags, men det är bara ett minne blott, eftersom jag donat än här, än där. På köksbordet här står en stor korg som jag vitoljebetsar. Det verkar vara väldigt lång torktid på den betsen måste jag säga. Men som sagt, det där med välstädat är väl inget självändamål?!



Och står det tulpaner hemma hos dig så kontrar jag med att ha nyinköt din favoritblomma, murgrönan!! ;-D

#2 - - Susihus:

Vilken härlig färg på tulpanerna. Mina fick åka ut i går för de var inte roliga längre...nya måste helt klart in snart igen!

#3 - - Designtjejen/Emmelie:

Hur har det gått för din surdeg???? Jag är allt lite nyfiken.. hihi.. min blev faktiskt riktigt bra :-)

Kramar

Upp