Låt mig presentera...

...en riktig smarting till sollapande katt! Jag menar, om kattsängen står i skuggan när vårsolen kikar in då tar Glenn saken i egna tassar och flyttar ut den i solen och värmen! :) Jag är inte säker på att det var en helt medveten handling, men det såg ganska roligt ut. Han är dessutom en hejjare på att öppna dörrar. (Den här bilden är såklart tagen igår, för idag täcks marken med över en decimeter ny snö och någon sol syns inte till..)


För övrigt så är jag inte sysslolös för att jag är arbetssökande. För tillfället har jag flera jobb, med lite olika grad av anknytning till min utbildning, och så studerar jag på deltid. Därav min frånvaro på bloggen. Det kanske blir lite fram och tillbaka nu ett tag när arbetsbördan går i vågor. Men jag hoppas att jag snart ska ha ett måndag-fredagjobb igen! :)

Trevlig helg på er! Å gör som Glenn, njut av stunden!
Personligt | |
#1 - - Nanna:

Vilken rolig kise som flyttar på sängen själv!!! Min katt skulle helt sonika lagt sig bredvid den i solen istället. Lat och divig är hon. :P

#2 - - Vardagstugg:

Vilken härlig bild! =)

Våran katt Loka vill inte heller slita sig från sin fönsterplats nu när solen skiner så härligt! Härligt med solen!



Kram Annelie

#3 - - Katja:

vilken härlig bild! :)

#4 - - FowZie - Felicia Aulén:

FowZie är tillbaks på blogg.se igen!

Skönt att spela på hemmaplan!

#5 - - Karina:

Jättefin bild! Visst är det härligt med katter!!!

Upp