Ett sista inlägg innan semestern

Veckan har gått i räserfart och det känns som inget har hunnits med som jag ville! Men... uppsatsen blev klar i fredags!! Wohoo! Så nu springer jag och Älsklingen omkring som yra höns och försöker komma på vad som kan tänkar behövas i Thailand! :D Kameran är i alla fall säkert nedpackad i handbagaget och det är ju det viktigaste näst efter pass och biljetter!

Jag bjuder på en sista pysselbild innan jag far. Ägg av självtorkande lera. Det största är väl ca 5-6 cm, så de är inte så stora. Å det minsta skulle behöva en omgång med sandpapperet så det får en lite finare form! :)



Under tiden jag är borta får ni gärna tipsa om hur jag ska måla dem! Vitt med guldprickar har jag ju redan provat 2 gånger tidigare. (Här och här.) Vilken färg och ska det vara och ska det vara något mönster på? Kom gärna med förslag!
Lera | |
#1 - - Anna:

Vad skönt att uppsatsen är klar! Härligt jobbat!



Ha nu en riktigt underbar resa! Vi kommer att sakna dig på bloggen.

Kram Anna

#2 - - Mari:

Ha en härlig semester.............



Kram!

#3 - - Helen:

Ha en underbar resa! Ska bli spännande att se hur du färgsätter dina fina ägg. Själv har jag snöat in på vitt så inga bra idéer från mig alls.

#4 - - Katja:

viilka söta :)

Hoppas du har tokmysigt på semestern!

du skulle kunna testa grönt med vita prickar, sådär somrigt och fint! eller rött och vitt nu inför jul! :)

#5 - - Miranda:

Dom var fina precis som dom är råa. Ser lite ut som betong och det är ju supersnyggt. /Mirre

Upp